خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۳/۳/۲۵

خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۳/۳/۲۵

  • دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ  ۱۴۰۳/۳/۲۵ به امامت حجت الاسلام و المسلمین عبدالمنافی  امام جمعه موقت شهرستان گلپایگان

 

نامزدهای ریاست جمهوری در مناظره‌ها اخلاق را محور کار قرار دهند

حجت‌الاسلام عبدالمنافی جمعه بیست و پنجم خرداد در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی شاخص ریاست جمهوری است و رئیس‌جمهور آینده باید خط و مشی او را الگو قرار دهد، اظهار کرد: نامزدهای ریاست جمهوری در مناظرات و تبلیغات به مانند آیت‌الله رئیسی اخلاق حسنی و تقوای الهی را محور کار قرار دهند.

وی با تاکید بر اهمیت چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، افزود: در تبلیغات تبیین کنید، اما تخریب و توهینی صورت نگیرد زیرا به ضرر نیروهای ارزشی است.

امام‌جمعه موقت گلپایگان با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم مقابله با بی‌حجابی است، عنوان کرد: اگر به وضعیت بی‌حجابی در کشور رسیدگی نشود در آینده به وضعیت کشورهای اروپا و آمریکا می‌رسیم و این همان خوابی است که دشمن برای ایران اسلامی دیده است.

حجت‌الاسلام عبدالمنافی ادامه داد: طرفداران نامزدهای انتخاباتی مردم را به حضور در پای صندق‌های رأی و مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کنند.

وی ضمن شهادت حضرت امام محمدباقر (ع)، گفت: این امام بزرگوار انقلاب فرهنگی را در جامعه دینی رقم زد و به جامعه امروزی می‌آموزد که فردی می‌تواند جامعه را اداره کند که رهبر دینی مردم باشد.

 

درباره روابط عمومی

روابط عمومی
رفتن به بالا