خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۳/۳/۱۸

خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۳/۳/۱۸

  • دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ  ۱۴۰۳/۳/۱۸ به امامت حجت الاسلام و المسلمین شکی   امام جمعه موقت شهرستان گلپایگان

 

آیت الله رئیسی ایران را در چشم رجال سیاسی دنیا بزرگ کرد

حجت الاسلام علیرضا شکی امروز -جمعه هیجدهم خردادماه- در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با اشاره به اینکه مذاکره با دشمنان هیچ‌گاه راه گشای کارها و مشکلات کشور نیست، اظهار کرد: طوفان القصی جهان را تغییر خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در حال ذوب شدن است، افزود: تلاش رسانه دشمن به حاشیه بردن فلسطین است، و این در حالی است که مسئله اول دانشجویان لندن و آمریکا مسئله فلسطین شده است که نشان دهنده مددالهی است.

امام‌جمعه موقت گلپایگان با بیان اینکه منش و سیره آیت الله رئیسی باید الگوی رئیس جمهورهای آینده کشور قرار گیرد، افزود: آیت الله رئیسی در راه پیشرفت و اعتلای کشور جانش را فدا کرد بنابراین او را شهید خدمت می‌دانیم.

وی افرود: آیت الله رئیسی ایران را در چشم رجال سیاسی دنیا بزرگ کرد و سیاسیون دنیا را مجذوب ایران کرد زیرا در مرز بندی با دشمنان دو پهلو سخن نمی‌گفت و با صراحت تمام سخن به میان می‌آورد.

ایشان با بیان آیت الله رئیسی عیار ریاست جمهوری را بالا برد، افزود: انتخابات ریاست جمهوری انعکاس فوق العاده‌ای در دنیا دارد بنابراین انتخابات باید مکمل بدرقه رئیس جمهور و شهیدان خدمت باشد یعنی مردم با حضور باشکوه خود در صحنه انتخابات ثابت کنند که پشتیبان انقلاب و نظام هستند.

امام‌جمعه موقت گلپایگان؛ با تاکید بر اینکه به گفته رهبر معظم انقلاب رئیس جمهور آینده کشور باید پرکار و تلاش و اصلح، معتقد به مبانی جمهوری اسلامی، اخلاق مدار و پاسخگو باشد، افزود:
برعلبه کاندیداها حرف زدن فقط چهره ملی را مخدوش می‌کند، باید با نگاه به این شاخصه‌ها رئیس جمهور آینده را انتخاب شود تا شاهد اقتدار و پیشرفت کشور باشیم.

درباره روابط عمومی

روابط عمومی
رفتن به بالا