خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۳/۴/۱

خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۳/۴/۱

  • دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ  ۱۴۰۳/۴/۱ به امامت حجت الاسلام و المسلمین عبدالمنافی  امام جمعه موقت شهرستان گلپایگان

 

شرکت با شکوه در انتخابات موجب عزت اسلام می‌شود

 

حجت الاسلام احمد عبدالمنافی جمعه یکم تیر در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان ضمن تبریک دهه ولایت و فرارسیدن عید غدیر خم، اظهار کرد: ولایت فقیه استمرار راه انبیا و ولایت رسول الله است.

وی با اشاره به اینکه افرادی که در دوره‌های قبل انتخابات را تحریم می‌کردند در این دوره حضور بافتند، افزود: ملت ایران بصیرت دارند و تحت تأثیر شعارهای تکراری قرار نمی‌گیرند.

امام‌جمعه موقت گلپایگان ادامه داد: افرادی که در دولت‌های قبل در حق مردم کوتاهی کرده‌اند مورد بی مهری مردم قرار دارند.

ایشان افزود: نامزدهای انتخاباتی به روحیه انقلابی و جهادی خود در دهه ۶۰ پایبند باشند زیرا مشکلات کشور با روحیه جهادی و انقلابی حل شدنی است، افزود: هر جا با روحیه جهادی ورود پیدا کردیم کارها سریع‌تر و با کیفیت‌تر انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه برخی نامزدهای انتخاباتی از وادادگی به دشمن دست بردارند، گفت: یاس و ناامیدی برای مردم سم است زیرا انقلاب در پیچ حساسی قرار گرفته است.

ایشان ادامه داد: دولت آیت الله رئیسی در عمل ثابت کرد که می‌توان به فکر مردم بود و برای خدمت به مردم شب و روز تلاش کرد.

وی با تاکید بر اینکه جمعه هشتم تیرماه با شرکت باشکوه در انتخابات حماسه آفرینی کنید، افزود: با شرکت در انتخابات به اسلام و مسلمین عزت خواهیم داد.

وی با بیان اینکه درخت تنومند انقلاب ریشه در تاریخ ۱۴۰۰ ساله عاشورا دارد، افزود: علمای بزرگی در طول تاریخ شهید شدند تا این انقلاب به ثمر نشست.

ایشان ادامه داد: انقلاب اسلامی نه تنها در قلب میلیون‌ها مؤمن جا گرفته است بلکه ملت‌های رهبران مقاومت کوله بار مقاومت با تاسی از امام حسین (ع) بر دوش گرفتند.

 

 

درباره روابط عمومی

روابط عمومی
رفتن به بالا