خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۸

خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۸

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ  ۱۴۰۲/۰۷/۲۸به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی   امام جمعه شهرستان گلپایگان

 

#گلپایگان

امام‌جمعه گلپایگان:

دنیا متوجه خوی وحشی‌گری رژیم صهیونیستی شده است

امام جمعه گلپایگان گفت: هیمنه رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی شکسته شد، حالا آن‌ها با بمباران بیمارستان و کشتن کودکان و جوانان و زنان و مردان فلسطینی تصور انتقام دارد، اما سخت در اشتباه هستند، زیرا دنیا متوجه خوی وحشی‌گری رژیم صهیونیستی شده است.

 حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی امروز _جمعه، بیست و هشتم مهرماه_ در خطبه‌های نماز جمعه گلپایگان با بیان اینکه امروز میلاد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و روز سه‌شنبه ولادت امام حسن عسکری (ع) است، اظهار کرد: با توجه به اینکه در جامعه اسلامی زندگی می‌کنیم، باید حقوق برادران دینی را بشناسیم و نسبت به آن عمل کنیم تا در نزد خداوند جایگاه داشته باشیم.

وی افزود: امروز یکی از حقوق اصلی که مسلمانان برعهده یکدیگر دارند، حمایت از یکدیگر در برابر ظلم و ستم است، بنابراین نسبت به ظلم و ستمی که به ملت غزه می‌شود، نباید بی‌تفاوت باشیم.

امام‌جمعه گلپایگان ادامه داد: حمایت و دادخواهی و به فریاد مظلومان رسیدن یک فریضه الهی است، اگر افتخار اسلام‌خواهی داریم، باید به مسائل و مشکلاتی که مسلمین به آن گرفتار هستند، دغدغه داشته باشیم و نسبت به حل آن اهتمام ورزیم.

وی گفت: ۷۵ سال است که ملت فلسطین با رژیم صهیونیستی درگیر است، صهیونیست‌ها در اثر دسیسه قدرت‌های استعماری یکی از نقاط مهم و مقدس مسلمانان را اشغال کردند و فراخوان زدند که برای یهودیان بهشتی در این نقطه ایجاد کردیم، بنابراین زمینه‌ای برای توسعه‌طلبی و اشغال‌گری غیرقانونی در املاک و اراضی فلسطین فراهم شد.

ایشان با اشاره به اینکه عملیات طوفان الاقصی بی‌تردید یکی از بزرگترین و کوبنده‌ترین عملیات‌ها بود که در طول مبارزات ملت مظلوم فلسطین با رژیم صهیونیستی رخ داد، گفت: این عملیات نشان داد که جبهه مقاومت زنده است و ابتکار عمل در دست دارد و تا آزادی قدس شریف و نابودی کامل رژیم صهیونیستی مقاومت و ایستادگی خواهد کرد.

وی ادامه داد: هیمنه رژیم صهیونیستی در عملیات طوفان‌الاقصی شکسته شد، زیرا ادعای داشتن مدرن‌ترین تجهیزات نظامی را داشتند، اما نیروهای حماس در یک عملیات شبانه ضربه سنگینی بر پیکره اسرائیل وارد کردند، بنابراین رژیم صهیونیستی با بمباران بیمارستان و کشته شدن کودکان و جوانان و زنان و مردان فلسطینی تصور انتقام دارد، اما سخت در اشتباه است، زیرا دنیا متوجه خوی وحشی‌گری رژیم صهیونیستی شده است.

درباره محمد غفاری

محمد غفاری
رفتن به بالا