خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۵

خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۵

 

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ  ۱۴۰۲/۰۸/۰۵به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی   امام جمعه شهرستان گلپایگان

 

#گلپایگان

 

 

 

 

 

 

امام‌جمعه گلپایگان:

نابودی رژیم صهیونیست قطعی است

امام‌جمعه گلپایگان گفت: دنیا بداند نابودی رژیم صهیونیستی قطعی است و تردیدی نیست، آمریکای جنایتکار با این حمایت‌های بی‌تاثیر و تنفس دادن‌های مصنوعی به رژیم صهیونیستی نمی‌توانند جلوی جبهه مقاومت را بگیرد.

حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی امروز- جمعه پنجم آبان‌ماه- در خطبه‌های نماز جمعه گلپایگان ضمن تسلیت رحلت شهادت گونه حضرت فاطمه معصومه (س)، اظهار کرد: به برکت بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) حوزه علمیه در شهر مقدس قم ایجاد شد و علمای بزرگ شیعی از جمله امام در این حوزه تربیت یافت و توانست انقلاب اسلامی این تحول بزرگ قرن را پایه‌گذاری کند.

وی ضمن تسلیت ارتحال فاضل گلپایگانی، گفت: آیت الله فاضل گلپایگانی از چهره‌های ارزشمند نظام و اعضای مجلس خبرگان رهبری بود، که ضمن تلاش در رفع مشکلات فرهنگی اجتماعی سیاسی نظام، در پایه گذاری نهضت امام نقش مهمی داشت.

امام‌جمعه گلپایگان با اشاره به اینکه جنایات رژیم صهیونیستی خلاف قوانین بین‌المللی است، افزود: قتل عام دسته جمعی مردم و کودکان، و بمباران اماکن مذهبی و مدارس و بیمارستان در جنگ ممنوع است.

ایشان افزود: آمریکا و انگلیس با اهدای سلاح جنگی و تجهیزات نظامی به رژیم صهیونیستی در این جنایات سهیم هستند، بمباران مردم و کودکان بی‌گناه غزه با مواد منفجره نشان دهنده ضعف و افول رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: دنیا بداند نابودی رژیم صهیونیستی قطعی است و تردیدی نیست، آمریکای جنایتکار با این حمایت‌های بی‌تاثیر و تنفس دادن‌های مصنوعی به رژیم صهیونیستی نمی‌توانند جلوی جبهه مقاومت را بگیرد، آینده از آن جبهه مقاومت است، ترس وجود اسرائیل را گرفته است و راه برون رفت خود را بمباران اتمی می‌داند.

 

 

درباره محمد غفاری

محمد غفاری
رفتن به بالا