خانه / اخبار شهرستان / امام جمعه گلپایگان: فلسطین، معیار شناخت حق از باطل است

امام جمعه گلپایگان: فلسطین، معیار شناخت حق از باطل است

امام جمعه گلپایگان:

فلسطین، معیار شناخت حق از باطل است

حجت الاسلام کرامتی فلسطین را معیار شناخت حق و باطل برشمرد و گفت: شناخت میزان انسانیت و حق بودن شخص، گروه ها یا جریان ها با محک نحوه برخورد آنها با مساله فلسطین سنجیده می شود.

به گزارش خبرنگار شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در پایان راهپیمایی مردم گلپایگان بر علیه جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین با تشریح مطلبی در روزنامه هاآرتص گفت: رژیم صهیونیستی خود را قوم برگزیده می داند و اینگونه برخلاف قوانین انسانی و بین المللی را پایمال می کند و به راحتی بر روی آن زندگی می‌کند.

امام جمعه گلپایگان با یادآوری اینکه اسرائیل، تنها اشغالگر تاریخ است که با رسانه ها مظلوم نمایی می‌کند و به جنگ شناختی می پردازد، بیان کرد: رژیم صهیونیستی همزمان با مظلوم نمایی خودش، به دنبال انسان زدایی از غیر یهود است زیرا فقط یهود را انسان بر می شمارد.

وی با یادآوری اینکه رژیم صهیونیستی غده چرکین در میان مسلمانان، توسط قدرت های استکباری پدید آمد تا ضامن حیاتشان باشد، ادامه داد: اسرائیل یک شکست غیر قابل ترمیم خورده است و جنایتی در بیمارستان غزه مرتکب شد که پس از آن، روی آرامش را نمی بیند.

حجت الاسلام کرامتی خطاب به حامیان رژیم صهیونیستی تاکید کرد: صبر راهبردی جبهه مقاومت به نهایت خود می رسد و تمام رزمندگان آن، آماده مقابله با رژیم صهیونیستی هستند و برای رسیدن به این ثانیه، لحظه شماری می کنند اما منتظر فرمان ولی امر مسلمین هستند و در آن صورت هیچ قدرتی توانایی مقابله با جبهه مقاومت را ندارند.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه مسئله امروز فلسطین معیار حق و باطل و معیار شناخت انسان از غیر انسان است، تصریح کرد: وزارت امور خارجه در مساله غزه قدرتمندانه وارد شد اما تا زمانی که جنایات غزه پایان یابد و رژیم صهیونیستی به مکافات عمل خود برسد، باید ادامه پیدا کند.

 

درباره محمد غفاری

محمد غفاری
رفتن به بالا