خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۵

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۵

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۵به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

 

 

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:
تشییع آیت الله صافی گلپایگانی، تلاش رسانه های ضد دین را ناکام گذاشت
حجت الاسلام کرامتی حضور مردم در تشیع آیت الله صافی گلپایگانی در قم، کربلا، نجف را نشان گر تلاش ناکام ماندن جریان رسانه ای که به تخریب حوزه علمیه، دین و مرجهیت و پاسداران دین می پردازند، عنوان کرد.

حجت الاسلام «محمد تقی کرامتی» در خطبه‌های نمازجمعه این هفته گلپایگان، تقوا را کلید درهای شایسته و تنها ذخیره نجات بخش برشمرد و گفت: پذیرش مسئولیت که مشکلات مردم را حل نکند و سبب غرور و‌تکبر شود و از خدا و انسان دور شود، وزر و وبال است و لذا تقوا انسان را از یوغ شیطان رهایی می بخشد
امام جمعه گلپایگان ضمن توصیف شرایط سخت اجتماعی وسیاسی زمان امام هادی (ع) بیان کرد: شکل گیری نهضت های فراوان در همین برهه تاریخی و روایات ظهور و نزدیکی به تاریخ ولادت امام زمان (عج) از دلایل دیگر فشار و شهادت این امام بود.
وی از حضور پرشور مردم شهید پرور گلپایگان در کنگره ۳۷۳ شهید شهرستان و مجتهد بی نشان تشکر کرد و‌افزود: برگزاری چنین مجالسی اجتناب ناپذیر است زیرا برگزاری یادواره نام و خاطره و برپایی چنین مراسم هایی فریضه است تا یاد و نام ، پیام، خاطرات و اهداف شهدا تبیین شود و این همان جهاد تبیین مکرر در مکرری است که توصیه می شود.
حجت الاسلام کرامتی رحلت فقیه و مرجع بصیر و آگاه آیت الله صافی گلپایگانی را تسلیت گفت و ادامه داد: امام باقر (ع) و امام صادق (ع)، علما را حصن و امانت دار پیامبران الهی توصیف کردند که رحلت آنها رخنه ای جبران ناپذیری تا قیامت بر اسلام می شود.

امام جمعه گلپایگان با اشاره پیام مقام معظم رهبری در خصوص ارتحال آیت الله صافی گلپایگانی تبیین کرد: آیت الله صافی گلپایگانی مرجع بصیر در حوادث انقلاب بود و درک عمیقی برای مباحث دینی و حقایق اسلامی که ولایی پذیری در عمل از محوری ترین خصوصیات وی و مشاور رهبری بود.
وی با اشاره به تلاش انبوه رسانه های ضد دین، برعلیه حوزه علمیه، دین، مرجعیت و پاسداران دین، حضور مردم در تشیع این عالم وارسته در قم، کربلا، نجف را نشان گر تلاش ناکام این جریان رسانه ای بیان کرد.

 

 

 

 

درباره محمد غفاری

محمد غفاری
رفتن به بالا