خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۸

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۸

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۸به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

 

 

 

 

 

 

امام جمعه گلپایگان خبر داد:

کنگره ۲۷۳ شهید شهرستان گلپایگان برگزار می شود

حجت الاسلام کرامتی از برگزاری کنگره ۲۷۳ شهید شهرستان گلپایگان و پاسداشت مجتهد شهید آیت الله شیخ محمد صادق صدوق در ۱۴ بهمن ماه با سخنرانی سردار حسین سلامی خبر داد.

حجت الاسلام «محمد تقی کرامتی» در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان به جهاد علمی و نرم افزاری امام محمد باقر(ع) با هدف گسترش اسلام گفت: زمینه ساز این جهاد علمی توسط امام سجاد (ع) در قالب دعا پایه گذاری شد و شاگردانی در این جهاد تربیت یافتند که توانستند گنجینه اسلامی و فقهی برای امروز ، به یادگار بگذارند.
امام جمعه گلپایگان با یادآوری دوران سخت و وابسته پهلوی و تلاش امام خمینی (ره) با همراهی عظیم ملت در اخراج سلطه شاهنشاهی بیان کرد: دشمن شناسی وپایداری در برابر فشارهای دشمن و تحت تاثیر القائات قرار نگرفتن درسهایی است که می توان از به ثمر نشستن انقلاب اسلامی دریافت.
وی از برگزاری کنگره ۲۷۳ شهید شهرستان گلپایگان و پاسداشت شصتمین سالگرد شهادت آیت الله شیخ محمد صادق صدوق در مصلی شهرستان گلپایگان و در تاریخ ۱۴ بهمن ماه با سخنرانی سردار سلامی خبر داد و افزود: این مجتهد شهید و با بصیرت در سال ۱۳۴۰ شمسی پیش،از شکل گیری حرکت امام خمینی (ره) توسط ساواک به شهادت رسید و پیکر شهید هیچ گاه برنگشت.

 

 

 

 

 

 

 

 

درباره محمد غفاری

محمد غفاری
رفتن به بالا