خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۶

خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۳/۰۷/۰۶

  • دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ  ۱۴۰۳/۰۷/۰۶ به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی  امام جمعه محترم شهر گلپایگان

 

وظیفه آموزش و پرورش تربیت نیروی انسانی معتقد به موازین جمهوری اسلامی است

حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی -جمعه ششم مهر- در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان اظهار کرد: درس آموزنده‌ای باید از دوران دفاع مقدس گرفت زیرا جوانان مومن و انقلابی با روحیه جهادی که داشتند دشمن را شکست دادند و نگذاشتند یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن قرار بگیرد.

وی افزود: با الگوبرداری از هشت سال دفاع مقدس، باید به جوانان کشور اعتماد شود تا در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کنند.

ایشان ادامه داد: مهم‌ترین وظیفه آموزش و پرورش و مراکز علمی تربیت نیروی انسانی معتقد به موازین جمهوری اسلامی است تا ارزش‌های دینی و اعتقادی و انقلابی حفظ شود.

حجت‌الاسلام کرامتی با بیان اینکه دشمن در تلاش برای تربیت دانش‌آموزان و دانشجویانی ضد دین و سکولار است، افزود: جمهوری اسلامی به نیروهایی قوی و مجرب نیاز دارد زیرا در شرایطی هستیم که باید یک جبهه متحد اسلامی تشکیل دهیم.

وی با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی به لبنان، گفت: رژیم صهیونیستی با هدف بازدارندگی در برابر مقاومت اقدام به حملات وحشی‌گری می‌کند، اما نیروهای مقاومت به دفاع از ملت غزه و فلسطین ادامه خواهند داد.

امام‌جمعه گلپایگان ادامه داد: هنوز حزب الله تمام توانمندی‌های خود را به میدان نیاورده است.

نمازگزاران شهر گلپایگان پس از اقامه نماز جمعه این هفته، در محکومیت جنایت های رژیم صهیونیستی راهپیمایی و حمایت خود را از جبهه مقاومت و ملت لبنان اعلام کردند.

 

 

درباره روابط عمومی

روابط عمومی
رفتن به بالا