خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۳/۶/۳۰

خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۳/۶/۳۰

  • ریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ  ۱۴۰۳/۶/۳۰ به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی  امام جمعه محترم شهر گلپایگان

 

جنایت‌های رژیم صهیونیستی در لبنان بی‌پاسخ نخواهد ماند

 

حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی  _جمعه سی‌ام شهریور_ در خطبه‌های نماز جمعه گلپایگان ضمن تبریک میلاد حضرت محمد (ص) و امام جعفرصادق (ع)، اظهار کرد: وجود پیامبر گرامی اسلام برای بشریت مایه رحمت و برکت است زیرا کامل‌ترین و گسترده‌ترین دین را به ارمغان آورد تا انسان بتواند به مقصد نهایی برسد.

وی افزود: پیامبر گرامی اسلامی در پرتو آگاهی بخشی به جامعه و مبارزه با طاغوت توانست مایه تحول عظیم فرهنگی و اجتماعی در طول تاریخ بشریت باشد.امام‌جمعه گلپایگان با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام با اخلاق حسنه‌ای که داشتند در مسیر سخت رسالت خویش استقامت کرده و حکومت اسلامی را تشکیل دادند، یادآور شد: وحدت از اصول انبیای الهی است بنابراین اگر تمام مسلمانان در کنار هم باشند دشمن را در خط دفاع از دین شکست می‌دهند.

ایشان با تاکید بر اینکه امروز تنها راه نجات مسلمین جهان از ظلم و ستم استکبار منوط به داشتن وحدت است، گفت: اگر کشورها در دفاع از مظلومان غزه و فلسطین صادق هستتد، باید ارتباط اقتصادی را با رژیم صهیونیستی قطع کنند.
وی با اشاره به اینکه یمنی‌ها با موشک‌های بالستیک تل‌آویو را هدف قرار دادند، خاطرنشان کرد: این اقدام مهم برای جبهه مقاومت مایه افتخار و برای دشمن دردناک است زیرا ارتش رژیم صهیونیستی در پی این حمله به ناتوانی در هدف قرار دادن این موشک اعتراف کردند.
امام‌جمعه گلپایگان با اشاره به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به لبنان، گفت: این یک جنایت آشکار و ضد حقوق بشری است که بدون پاسخ نخواهد ماند.

درباره روابط عمومی

روابط عمومی
رفتن به بالا