خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۲

خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۲

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ  ۱۴۰۲/۰۸/۱۲به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی   امام جمعه شهرستان گلپایگان

 

#گلپایگان

 

 

 

امام‌جمعه گلپایگان:

خون کودکان غزه به نابودی رژیم صهیونیست سرعت می‌بخشد

امام‌جمعه گلپایگان گفت: خون کودکان غزه به نابودی رژیم صهیونیست سرعت می‌بخشد و آن آزادی قدس شریف است.

حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی امروز_ جمعه دوازدهم آبان‌ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان‌ماه روز ملی استکبار ستیزی، اظهار کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف اتفاق افتاد و به همین دلیل در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسیده است.

وی افزود: تبعید امام به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ به دلیل اعتراض به لایحه کاپیتولاسیون، به شهادت رساندن دانش‌آموزان تهرانی در ۱۳ آبان ۱۳۵۷، و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ اتفاق افتاده است و امام از این اتفاق به‌عنوان انقلاب دوم نام بردند.

امام‌جمعه گلپایگان افزود: نمی‌توان هیچ یک از این سه واقعه بزرگ را از نظر اهمیت نسبت به دیگری برتری دانست چرا که هر کدام در دوره وقوع تأثیرگذاری خاص خود را داشت و شرایط کشور را به نحوی تغییر داد.

ایشان ادامه داد: در هر سه واقعه دست پلید آمریکا در کار بود، و از این سه جریان می‌توان نتیجه گرفت که برای ریشه‌کنی استکبار باید وارد یک مبارزه ملی شد.

وی گفت: دولت آمریکا همواره از دولت جعلی غاصب اسرائیل حمایت داشته است، در جریان جنگ غزه حاضر نشد یک دقیقه آتش‌بس را به اسرائیل اعلام کند، حتی حاضر به محکوم کردن اسرائیل هم نشد بلکه به حمایت اقتصادی و نظامی ادامه داد که نمونه آن ارسال بمب‌ها بود که رژیم کودک کش اسرائیل ملت و کودکان غزه را بمباران کرد.

کرامتی تاکید کرد: ملت ایران با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ماه در حمایت از ملت بی‌گناه غزه اعلام برائت کند، خون مردم و کودکان مظلوم و بی‌گناه غزه به اضمحلال رژیم صهیونیستی سرعت می‌بخشد و آن آزادی قدس شریف است.

 

 

درباره محمد غفاری

محمد غفاری
رفتن به بالا