خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۰

خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۰

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ  ۱۴۰۲/۰۵/۱۳به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخعلی     امام جمعه  موقت شهرستان گلپایگان

 

#گلپایگان

 

 

 

امام‌جمعه موقت گلپایگان:

راه نجات کشورها تقویت جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی است

امام جمعه موقت گلپایگان با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل روبه افول هستند، گفت: راه نجات کشورها تقویت جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی است.

 حجت‌الاسلام مصطفی شیخعلی امروز _جمعه بیستم مردادماه_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان ضمن تسلیت سالروز شهادت امام زین‌العابدین (ع)، اظهار کرد: پس از واقعه عاشورا عده‌ای از روی دلسوزی به خونخواهی امام حسین (ع) قیام کردند، امام سجاد (ع) با وجود اینکه در هیچکدام یک از قیام‌ها حضور نداشت، اما به زیباترین شکل ممکن این قیام‌ها را مدیریت کرد.

وی افزود: امام سجاد (ع) می‌دانست جامعه‌ای که امام حسین (ع) را در کربلا دیدند و هیچ حمایتی نکردند نیاز به اخلاق و تربیت اسلامی دارد.

امام‌جمعه موقت گلپایگان گفت: پس از واقعه عاشورا، اگر فرهنگ‌سازی امام سجاد (ع) نبود، امروز خبری از تشیع و قرآن و ولایت فقیه نبود، بنابراین در دوران خفقان یزیدیان که اسلام به نخ مویی بند بود، به برکت انقلاب فرهنگی امام سجاد (ع) اسلام احیا شد.

وی با اشاره به ورود جنگنده‌های اف ۳۵ و اف ۱۶ و ناوهای جنگی و استقرار سه‌هزار نیروی کماندوی آمریکایی در منطقه غرب آسیا، گفت: آمریکا می‌داند در این شرایط جایگاهی در منطقه ندارند، اما برای مهار رقیب‌های خود در منطقه تلاش دارد تا بتواند رژیم جعلی صهیونیستی را حفظ و تقویت کند.

شیخعلی افزود: با توجه به تنش‌هایی که در رژیم صهیونسیتی به وجود آمده وضعیت این رژیم جعلی نابسامان و روبه به افول است.

وی هدف دیگر استقرار آمریکا در منطقه را دخالت در انتخابات پیش رو در ایران دانست و افزود: آمریکا و رژیم صهیونسیتی روبه افول هستند، ممکن است کلمه روبه افول برای برخی ناراحت‌کننده باشد، اما واقعیت دارد.

امام جمعه موقت گلپایگان تاکید کرد: تنها راه نجات کشورها تقویت جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی است.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار، گفت: خبرنگار پل ارتباطی بین مسئولان و مردم هستند و باید در اوج امانتداری و صداقت دغدغه‌های مردم را به مسئولان منتقل کنند و عملکرد مسئولان را نیز به صورت منصفانه به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

ایشان با اشاره به پیش‌نویس ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس باید در طراز انقلاب و آرمان‌های امام باشد تا بتواند گام‌های بزرگی در راستای عزت و رفاه اجتماعی و سرعت بیشتر در رسیدن به تمدن اسلامی بردارد.

 

درباره محمد غفاری

محمد غفاری
رفتن به بالا