خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۷

خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۷

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ  ۱۴۰۲/۰۵/۲۷به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی   امام جمعه شهرستان گلپایگان

 

#گلپایگان

 

امام‌جمعه گلپایگان:

پیاده‌روی اربعین باید به بهترین نحو جلوه داده شود

امام‌جمعه گلپایگان با بیان اینکه مستکبرین متوجه ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و تربیتی پیاده‌روی اربعین حسینی در سطوح بین‌المللی شدند، گفت: پیاده‌روی اربعین باید به بهترین شکل ممکن جلوه‌گری کند.

 حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی امروز _جمعه بیست‌وهفتم مردادماه_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با اشاره به فرارسیدن اربعین حسینی، اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین حسینی به یک حرکت عظیم فرهنگی در مقابل چشم مؤمنان و حتی افرادی در صف ملحدین و مستکبرین تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه مستکبرین متوجه ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و تربیتی پیاده‌روی اربعین حسینی در سطوح بین‌المللی شدند، افزود: پیاده‌روی اربعین باید به بهترین شکل ممکن جلوه‌گری کند.

امام‌جمعه گلپایگان گفت: اربعین حسینی دغدغه مجموعه‌های فرهنگی، مذهبی است و مسئولان مربوطه نیز در راستای باشکوه برگزار شدن آن و تسهیل خدمات‌دهی به زائران برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی اضافه کرد: می‌طلبد زائرین نیز قوانین ابلاغی و دستورالعمل‌ها و توصیه‌های فرهنگی، بهداشتی و امنیتی را رعایت کنند تا سفر بی‌خطری داشته باشند.

ایشان با اشاره به اینکه موکب‌های اطراف مرز ایران و عراق موکب معین هستند و نیاز است که از سوی شهرستان‌ها حمایت شوند، گفت: موکب منتظران حضرت مهدی (عج) شهرستان گلپایگان جزو موکب‌های برتر استان اصفهان است، البته نیاز به مساعدت و کمک هزینه دارد تا بتواند خدمات‌دهی بهتری به زائرین داشته باشد.

وی با تبریک سالروز بازگشت آزادگان به ایران اسلامی، افزود: آزادگان در سخت‌ترین شرایط اسارت قرار داشتند، اما اعتقادات دینی و انقلابی خود را حفظ کردند و سفیران عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی شدند.

امام جمعه گلپایگان ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی داعش در حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) افزود: با هوشیاری نیروی انتظامی و خادمان حرم از اقدامات فاجعه‌آمیزتر گروهک داعش جلوگیری شد، اما لازم است خادمان حرم با ایجاد محدودیت‌های بیشتر مانع از اقدامات تروریستی شوند تا جان زائرین به خطر نیفتد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های پنهان در این اقدام تروریستی ادامه داد: دشمن التهاب‌آفرینی‌ها و برنامه‌ریزی زیادی انجام داده است و تاکنون بخش زیادی از این اقدامات تروریستی خنثی شده است. لازم است مردم نیز هوشیار باشند و تحت تأثیر تبلیغات فضای مجازی قرار نگیرند.

درباره محمد غفاری

محمد غفاری
رفتن به بالا