خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۶

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۶

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ  ۱۴۰۱/۱۰/۱۶امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی   امام جمعه شهرستان گلپایگان

#گلپایگان

 

 

 

 

 

 

امام‌جمعه گلپایگان:

استقبال جوانان از شهدا ، یعنی ایمان به آرمان های انقلاب

گلپایگان – امام‌جمعه گلپایگان گفت: استقبال نوجوانان و جوانان از شهدا نشان از ولایت پذیری و باور آنها به آرمانهای انقلاب برخلاف تبلیغات دشمنان است.

 حجت الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا اظهار کرد: مادران شهدا نقش ارزنده‌ای در تربیت و اعزام فرزندانشان به جهاد در راه دین خدا داشتند و شایسته تکریم هستند.

وی با بیان اینکه شهدا صالح‌ترین انسان‌ها هستند، افزود: شهیدان در این جامعه زندگی می‌کردند و مورد هجمه دشمنان قرار داشتند اما در این شرایط سخت مسیر درست را انتخاب کردند و در این مسیر پایداری و استقامت ورزیدند و به درجه شهادت نائل شدند.

امام‌جمعه گلپایگان گفت: مادران شهدا عزت جمهوری اسلامی با صبوری و استقامت و تحمل و بردباری حفظ کردند، برای ملت ایران مادر شهیدان باید به خوبی تبیین شود.

ایشان ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم و دانش‌آموزان شهرستان گلپایگان در میزبانی از تشییع پیکر شهدای گمنام گفت: استقبال نوجوانان و جوانان در تشییع پیکر شهدا نشان داد که دشمنان تصور غلطی دارند که نسل جوان امروز ما از خط ولایت فقیه و آرمان‌های نظام فاصله گرفتند.

وی با اشاره به سالروز توطئه استعماری رضاخان در کشف حجاب، گفت: رضاخان پروژه دین ستیزی و غرب زدگی را با عنوان کشف حجاب در کشور اجرا کرد؛ حکومت اسلامی نسبت به حفظ حجاب وظیفه دارد و نمی‌تواند بی‌خیال این امر مهم شرعی شود.

امام‌جمعه گلپایگان گفت: حجاب جزو ضروریات دین است و جمهوری اسلامی وظیفه دارد با حداقل هزینه‌ها با قدرت و قوت تمام قانون حجاب را اجرایی کند.

ایشان تاکید کرد: حجاب الزام قانونی و شرعی دارد و بر این اساس فریضه مهم حجاب توسط مراکز فرهنگی از جمله آموزش و پرورش و صدا و سیما به خوبی تبیین شود.

 

درباره محمد غفاری

محمد غفاری

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا