خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۴

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۴

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۴ امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی   امام جمعه شهرستان گلپایگان

#گلپایگان

 

 

 

 

گلپایگان – امام‌جمعه گلپایگان گفت:یکی از مؤلفه‌های مبارزه با جنگ ترکیبی دشمن هم افزایی ملی است.

 حجت الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با تبریک فرارسیدن سالروز تشکیل بسیج، اظهار کرد: تشکیل بسیج تدبیر و راهبرد مهم امام بود؛ که با دیدگاهی که نسبت به تحولات پیش رو انقلاب داشت فرمان تشکیل آن را داد.

وی افزود: امروز کشورهای سوریه و لبنان و عراق و یمن با الهام از این شجره طیبه بسیج مردمی اقدام به تشکیل بسیج کردند تا در مقابله با تهدیدات دشمن پشتیبان قوی مردمی داشته باشند.

امام‌جمعه گلپایگان با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور؛ گفت: کشور درگیر اغتشاشات و چالش‌های امنیتی است که توسط دشمنمان رقم خورده است، تا حدودی توانستیم با قاطعیت از این حوادث عبور کنیم و اجازه ندهیم دشمن که با هدف گذاری به این توطئه ادامه دهد و به اهدافش دست یابد.

کرامتی افزود: فتنه اخیر سخت‌تر از فتنه سال‌های قبل و حتی از جنگ سخت نیز سخت‌تر بود؛ در جنگ سخت دشمن مشخص است و در یک میدان نبرد می‌جنگیم، اما جنگ امروز دشمنان جنگ ترکیبی است.

وی ادامه داد: جنگ ترکیبی دشمن شگردها و عقبه‌های و پیچیدگی خاص خودش را دارد تا بتواند به اهدافش دست یابد؛ جنگ ترکیبی دشمن شامل نظامی و اقتصادی و سایبری و فرهنگی است؛ و یکی از مؤلفه‌های مبارزه با جنگ ترکیبی دشمن هم افزایی ملی است.

امام‌جمعه گلپایگان گفت: امروز با تدبیر و مدیریت عالمانه رهبری و هوشیاری نیروهای نظامی کشور حقایق جنگ ترکیبی دشمن آشکار و اقتدار نظام حفظ شده است.

کرامتی با اشاره به صدور قطعنامه علیه جمهوری اسلامی، گفت: جمهوری اسلامی از این قطعنامه‌ها هراس ندارد، پرچم جمهوری اسلامی بلند است و در هر نقطه‌ای که دشمن وجود داشته باشد می‌تواند ضربات سنگین وارد کند.

وی با بیان اینکه دشمنان خواب سرنگونی نظام را دیدند اما این آرزو را امثال آنان نیز به گور بردند؛ گفت: امروز نیروهای نظامی ایران از قدرت بالای نظامی برخوردار هستند که حتی در تصور دشمن نیست.

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا