خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۷

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۷

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی   امام جمعه شهرستان گلپایگان

#گلپایگان

 

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:
قوه قضاییه با اغتشاش گران، برخورد قاطع کند
حجت الاسلام کرامتی با یادآوری روشن شدن ابعاد اغتشاش و بستن شمشیر به روی مردم ، خواستار برخورد قاطع با اغتشاش گران و اجرای سریع احکام صادر شده آنها شد.

 حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان با انتقاد از رها کردن فرهنگ، مذهب در برهه ای از سال‌های گذشته گفت: تشکیل بسیج به دلیل هوشیاری و بصیرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و بسیج یک نیروی قوی و بسیار توانمند در کنار نیروهای دیگر نظامی کشور و الهام بخش کشور هایی مثل عراق و‌سوریه بوده است.

 

امام جمعه گلپایگان بر به روز بودن و روز آمدن از نظر سخت افزاری و نرم افزاری بسیج تاکید کرد و افزود: بسیج باید مجموعه ای بسیار قوی در جنگ رسانه ای باشد و در برابر شگردهای رسانه ای دشمن مقابله کند و  ایمان وارتباطات معنوی یک‌بسیجی از عناصر قدرت‌آفرین این نیرو است.

 

وی با بیان اینکه بسیجی در اغتشاشات اخیر  دست به اسلحه در برابر معترضان نبرده است ولی حفظ هوشیاری لازم در برخورد قاطع نیاز است، تاکید کرد: حقیقت و ماهیت اغتشاش پس از هفته ها، روشن شده است و مردم صف خود را از عناصر خود فروخته، جدا کردند و اغتشاش گران امروز  برای ملت ایران شمشیر از رو بستند.

 

حجت‌الاسلام کرامتی خواستار شنیدن حرف مردم توسط قوه قضائیه که برخورد قاطع و سریع با اغتشاش گرانی که جرایم سنگین انجام دادند، شد و بیان کرد: این ترور ها نفس های آخر دشمنان در این اغتشاشات است و استکبار جهانی در طراحی خود ناکام می مانند و نظام جمهوری اسلامی همواره استوار به راه انقلاب اسلامی ادامه می دهد.

 

 

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا