خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۰

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۰

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۰ امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی   امام جمعه شهرستان گلپایگان

#گلپایگان

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:

مسئولان به صورت جهادی به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بپردازند.

حجت الاسلام کرامتی با اشاره به حضور گسترده مردم در یوم الله سیزدهم آبان، خواستار قدردانی مسئولان با حل جهادی مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم شد.

 حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان با اشاره به سال روز رحلت  علامه طباطبایی  که عالمان شهیر تربیت کرد و صاحب تفسیر المیزان  است،گفت: علامه طباطبایی در تفسیر آیه ۲۰۳ سوره بقره، داشتن تقوا را با یاد و ذکر مکرر قیامت و روز رستاخیز بیان می کند و اگر یاد آخرت فراموش شود، راه برای شیطان و انجام گناه و بدمستی ها باز می شود که نتیجه آن عذاب الهی است.

امام جمعه گلپایگان با تاکید براینکه حضور مردم در راهپیمایی سیزدهم آبان با این گستردگی پیش بینی نمی شد، بیان کرد: این حضور ضربه مهلک بر آمریکا و برگ زرین و افتخار آمیزی برای ملت ایران رقم زد و رفراندومی مردمی برای جمهور اسلامی شد و مردم از این نظام مایوس نشدند و استوارتر از همیشه  برای انقلاب اسلامی ایستادند.

وی از حضور مردم در راهپیمایی سیزدهم آبان تشکر کرد و افزود: مسئولان این حضور گسترده مردم را نه در زبان بلکه در عمل قدر بدانند و به صورت جهادی به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم بپردازند.

حجت الاسلام کرامتی با اشاره رونمایی از توانمندی های موشکی و نظامی در هفته اخیر که در سخت ترین شرایط تحریمی شکل گرفته است، یاد آوری کرد: هدف اغتشاشات اخیر، تمدید تحریم ها به خصوص در عرصه اقتصادی است اما مردم با حضور خود، نشان دادند که از  این بادها نمی هراسند و پیشرفت کشور چنان است که  با این مسائل منحرف نمی شود و ملت ایران چگونگی استفاده از فرصت ها را در سختی ها آموخته است.

امام جمعه گلپایگان دست یابی به فناوری های فضایی و نظامی را سبب امید مردم دانست و تاکید کرد: اگر کشور توانایی دست یابی به چنین فناوری های دارد، توانایی رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی نیز خواهد داشت که با همت و غیرت و کار جهادی در این عرصه نیز ، دست یافتنی است.

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا