خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۱/۲۶

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۱/۲۶

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۱/۱/۲۶امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

 

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:
سیاست کلی تامین اجتماعی مصداق گسترش عدالت است
حجت الاسلام کرامتی ابلاغ سیاست کلی تامین اجتماعی را گسترش عدالت اجتماعی در جامعه اسلامی و درصورت توجه مسئولان برشمرد و آن را عاملی برای کاهش فاصله طبقاتی در میان مردم بیان کرد.
حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان به برخی فضیلت های امام حسن مجتبی(ع) همچون مردم داری، مهمان نوازی، رسیدگی به فقرا، تواضع و فروتنی اشاره کرد و گفت؛ شب قدر فرصت الهی است که می تواند زندگی شخص را متحول کند که باید قدر دانسته شود.

امام جمعه گلپایگان به رابطه میان شب قدر و امام زمان (عج)  پرداخت و بیان کرد: سوره قدر می تواند پاسخ منکران امام زمان (عج) از ولادت تا ظهور را داد و تفکر ، از مهم ترین عبادات در شب های قدر است.
وی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی تامین اجتماعی توسط مقام معظم رهبری در هفته گذشته، تاکید کرد: ابلاغ سیاست های کلان می تواند راهگشای بن بست ها به شرط توجه مسئولان به آنها شد و این سیاست ها با به کاری گیری تجارب و هم فکری مجمع تشخیص مصلحت نظام و قوای سه گانه و کارشناسان تدوین شده است.
حجت الاسلام کرامتی یکی از مصادیق گسترش عدالت اجتماعی را ابلاغ سیاست های کلی تامین اجتماعی برشمرد و افزود: توجه به این سیاست ها می تواند فاصله طبقاتی میان همه مردم کاهش یابد و مردم به حداقل هایی از زندگی سالم دست یابند.

 

 

درباره محمد غفاری

محمد غفاری
رفتن به بالا