خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۱/۱۲

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۱/۱۲

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۱/۱/۱۲امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

 

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:
اقامه عدل در روز جمهوری اسلامی تحقق یافت
حجت الاسلام کرامتی با تبیین اینکه اقامه عدل با انتخاب مردم در روز جمهوری اسلامی تحقق یافت، گفت: روز جمهوری اسلامی ، روز حامین دینی و تحقق نظام مردم سالاری دینی است.

 حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان، روزه را یکی از نمودهای تقوا برشمرد و گفت: ماه رمضان محل کسب تقوا است و رعایت شئون ماه مبارک رمضان شود و مردم رفتارهای نامناسب در این ماه را تذکر دهند و کسبه نیز به محدودیت های ستاد امر به معروف توجه کنند تا توسط نیروی انتظامی جریمه نشوند.
امام جمعه گلپایگان با یاد آوری میزان آرای مردم در ۱۲ فروردین و یوم الله بودن این روز، از در سایه قرار گرفتن در سایه روز طبیعت توسط رسانه ها انتقاد کرد و ادامه داد: روز دوازدهم فروردین روز فروریختن کنگره های دو هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی و غلبه ملت ایران بر تاریکی و ظلم است.
وی با تاکید بر اینکه روز جمهوری اسلامی را روز حاکمیت دین و تحقق نظامی دینی است، بیان کرد: اقامه حق و عدل از بزرگترین  حقوقی که بر عهده مردم است و روز ۱۲ فروردین این امر توسط مردم ایران تحقق یافت و نظام مردم سالاری دینی و نه با مولفه های غربی شکل گرفت.

قرائت قرآن توسط یک نوجوان و خواندن سرود جمهوری اسلامی در بین دو نماز از حاشیه های جالب برگزاری نماز جمعه این هفته گلپایگان بود.

درباره محمد غفاری

محمد غفاری

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا