خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۱/۵

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۱/۵

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۱/۱/۵ امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

 

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:
پیشرفت مطلوب کشور در توسعه عدالت اجتماعی است
حجت الاسلام کرامتی توسعه عدالت اجتماعی و کاهش فقر را نتیجه پیشرفت مطلوب کشور برشمرد و گفت: تغییر ریل گذاری اقتصادی دولت و توجه به ظرفیت جوان و اقتصاد مقاومتی می توان به آن دست یافت.

حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان با اشاره به نام گذاری اقتصادی سال های دهه ۹۰ توسط مقام معظم رهبری گفت: این نام گذاری ها با هدف گفتمان سازی، فرهنگ سازی و جریان سازی و تغییر باورهای عمومی و نخبگان تصمیم ساز جامعه صورت می گیرد و اشتغال و اقتصاد هم اولویت اول کشور است.
امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه تنها کسب ثروت میلیاردی عامل پیشرفت کشور دانستن، ایده ای غلط و غربی است تاکید کرد: توسعه اقتصادی باید با افزایش عدالت اجتماعی و کاهش فقر همراه شود تا کشور پیشرفت مطلوب کند‌.
وی با یادآوری اینکه دهه ۹۰ ، دهه انباشت چالش اقتصادی و افزایش آن به جای حل مشکلات اقتصادی بود، بیان کرد: این انباشت ناشی از بی توجهی به اقتصاد مقاومتی و عدم توجه به نسل جوان و ظرفیت آنها و تنها توجه به رابطه با کشورهای غربی بود و تغییر ریل گذاری توسط دولت سیزدهم می تواند راهگشای مشکلات اقتصادی باشد.
حجت‌الاسلام کرامتی به تاکید رهبری به موضوع اقتصاد دانش بنیان و اشتغال بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرکت های دانش بنیان، یاد آوری کرد: کشور بیش از ۴ میلیون دانشجو دارد که زمینه اشتغال آفرینی در اقتصادی دانش بنیان، بهتر فراهم می شود و بستر این حرکت را دولت سیزدهم لاید فراهم کند.
امام جمعه گلپایگان به هفتمین سالگرد حمله عربستان سعودی به یمن و کشتار مردم یمن در این مدت اشاره کرد و افزود: مردم یمن در این هفت سال مقاومت و از استقلال خود دفاع کردند و عربستان در یمن، جنایت جنگی مرتکب شده است و اقدام خاصی توسط مدعیان مدافع حقوق بشر برای مردم یمن صورت نگرفته است.
وی در پایان با تسلیت ارتحال آیت الله ری شهری به خصوصیات شخصیتی، سیاسی و خدمات این مرحوم به اسلام و نظام جمهوری اسلامی پرداخت.

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا