خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۶/۵

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۶/۵

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۰/۶/۵ به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

 

امام‌جمعه گلپایگان:

تشکیل دولت سیزدهم جرقه امید را در دل مردم رنج کشیده زنده کرد

امام جمعه گلپایگان گفت: تشکیل دولت سیزدهم جرقه امید را در دل مردم رنج کشیده زنده کرد.

حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با تبریک هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان و رجایی و باهنر، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر دارای روحیه تعبد بودند و هیچ گاه برخلاف منویات امام حرکت نکردند.

ایشان با بیان اینکه مردمی بودن و پرهیز از اشرافی‌گری و روحیه جهادی از خصوصیت‌های بارز شهیدان رجایی و باهنر بود، افزود: مسئولین این دو شهید بزرگوار را در کارها الگو قرار دهند تا جامعه دچار مشکلات مختلف نشود.

امام‌جمعه گلپایگان در رابطه با آغاز به کار دولت سیزدهم، گفت: تشکیل دولت سیزدهم جرقه امید را در دل مردم رنج کشیده زنده کرد و امیدوارم با الگو گرفتن از شهیدان رجایی و باهنر امید را بیش از این در دل مردم جاری و ساری و اقتصاد کشور را شکوفا کند.

ایشان افزود: دولت سیزدهم با عملکرد مطلوب و جهادی نشان دهد حکومت اسلامی می‌تواند در مسیر درست حرکت کند، با دوری جستن از نگاه سیاسی و مادی می‌توانند باعث شکوفایی اقتصاد شود.

وی با بیان اینکه گرفتن رأی اعتماد وزیران پشتیبانه‌ای برای آن‌ها در انجام کارها است، گفت: مردم با وجود تمام سوءمدیریت‌ها و ناامیدی‌ها در انتخابات شرکت کردند و اکنون نوبت رئیس جمهوری است که با عملکردش مردم را به نظام جمهوری اسلامی دلگرم و امیدوار کند.

امام‌جمعه گلپایگان تأکید کرد: آموزش و پرورش مهمترین وزارتخانه کشور است و ضرورت دارد وزیر آن هر چه سریع‌تر مشخص شود چون با وجود وظایفت آموزش و پرورش و در پیش رو بودن سال تحصیلی جدید نباید با سرپرست مدیریت شود.

 

 

 

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا