خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۵

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۵

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۹/۱۲/۱۵به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

امام جمعه گلپایگان:
کرامت مردم در صف ایستادن برای مرغ نیست/تلاش‌ها برای تنظیم بازار ناکافی است
حجت الاسلام کرامتی تلاش ها برای تنظیم بازار شهرستان را ناکافی دانست و با یادآوری کوچک شدن سفره مردم گفت: نهادهای تصمیم گیر در ستاد تنظیم بازار به نحو مطلوب و در شان مردم به این مشکل ورود کنند زیرا کرامت مردم در صف ایستادن برای مرغ نیست.

حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز این هفته گلپایگان، دین اسلام را یک تحول عظیم تاریخ برشمرد و گفت: کامل بودن دین اسلام، جامعیت پیامبر اکرم (ص)، فرامرزی بودن دین اسلام و خارج از زمانه بودن این دین، سبب شده است که عید مبعث بزرگترین اتفاق برای بشریت باشد.

امام جمعه گلپایگان از ضرورت توجه مردم به منابع طبیعی سخن گفت و بیان کرد: سیاست های کلی نظام مربوط به منابع طبیعی تبیین و ابلاغ شده است و با فرهنگ سازی و الگو سازی می توان از منابع طبیعی حفاظت کرد.
وی خواستار برخورد با سودجویانی که منابع طبیعی را نادیده می گیرند، شد و افزود: نگاه مردم و مسئولان به محیط زیست و منابع طبیعی باید تغییر کند.

حجت الاسلام کرامتی با انتقاد از وضعیت آشفته بازار و نابسامانی ها در تهیه و توزیع اقلام، تبیین کرد: میزان تورم و گرانی های سالیانه قابل انکار نیست ولی شرایط زندگی مردم  نسبت به سالهای گذشته سخت تر و سفره های مردم کوچک تر شده است که نفی کننده چرخ هم زمان اقتصاد و سانترفیوژ است.

امام جمعه گلپایگان تلاش برای تنظیم بازار را ناکافی دانست و تاکید کرد: مسئولان شهرستان به خصوص نهادهای تصمیم گیر در ستاد تنظیم بازار به نحو مطلوب و در شان مردم به این مشکل ورود کنند زیرا کرامت مردم در صف ایستادن برای مرغ نیست.

ایشان خواستار محاسبه واقعی در تامین اقلام و پیش بینی درست و مناسب برای تامین بازار شب عید شد و تشریح کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان به مفاسد اداری، تنظیم بازار و قیمت مسکن در جلسات متعدد پرداخته است و دادستان گلپایگان با بنگاه های متخلف برخورد کرده است.

حجت الاسلام کرامتی با تاکید بر اقدام موثر ستاد تنظیم بازار برای تامین نیازهای شب عید مردم، بیان کرد: مردم متانت و صبوری خود را حفظ کنند زیرا در بعضی موارد توزیع بیش از نیاز عادی بوده است و امنیت روانی مردم به هم ریخته است و مردم نگران تامین کالاها نباشند.

امام جمعه گلپایگان با تبیین اقدامات تروئیکای اروپا در خصوص اقدامات کاهشی ایران در برجام گفت: این اقدامات یک بازی سیاسی است زیرا جمهوری اسلامی پروتکل الحاقی را داوطلبانه پذیرفته بود و به همه تعهدات خود عمل کرده است و آمریکا تنها با لغو یکباره می تواند به میز مذاکره باز گردد.

ایشان مقاومت و یک صدایی مسئولان در برابر این بازی سیاسی را تنها راه ایران اسلامی عنوان کرد.

 

 

 

 

 

 

 

درباره محمد غفاری

محمد غفاری

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا