خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶

 دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۶به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

امام‌جمعه گلپایگان گفت: قدرت‌های اهریمن جنگ‌وجو که فکر می‌کنند که می‌توانند جلوی نفوذ منطقه‌ای ما را بگیرند بدانند جمهوری اسلامی در این سیاست خود تجدید نظر نخواهد کرد و همچنان در منطقه حضور موثر و قدرتمند خواهد داشت.

 حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان اظهار کرد: عمل به وظایف در جامعه به معنی نقش‌آفرینی در ارتباط با محیط پیرامون خود است که به طبق اصول شرعی باید به آن‌ها عمل  شود.

امام‌جمعه گلپایگان افزود: انسان به وظایف دینی و شرعی خود باید آگاه باشد و یک رابطه توازنی بین وظایف خود برقرار کند زیرا فردی که نسبت به تربیت فرزندان خود توجه نکند حتی اگر در رده‌های بالای کشور هم باشد فرزندان نالایق تربیت می‌کند که در مسیر دشمنان حرکت می‌کنند.

ایشان با بیان اینکه فاطمه الزهرا(س) وظیفه خود را نسبت به همسرداری و تربیت فرزندان  و جامعه ایفا می‌کرد و در دفاع از حریم ولایت نیز وارد صحنه عمل می‌شد، گفت: تأسی گرفتن از سیره و روش زندگی فاطمه الزهرا (س) یکی از جلوه‌های تقوا است.

وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در ۱۹ دی و اینکه اقدام مجلس شورای اسلامی در تصمیم گیری برای کاهش تعهدات برجامی را عقلانی دانست، افزود: این مصوبه به تصویب شورای نگهبان رسید که تحلیل‌های ناامید کننده‌ای از سوی رئیس جمهور ایراد شد.

امام‌جمعه گلپایگان افزود: مقام معظم رهبری در تصریح علنی بر سیاست‌های نظامی در حوزه نظامی به افرادی که به دنبال کاستن از سلاح موشکی و دفاعی ما هستند اعلام کرد که جمهوری اسلامی در توسعه و تقویت و کارآمد سازی سامانه موشکی دفاعی مسمم و استوار است و با قاطعیت تمام ادامه خواهد داد.

کرامتی گفت: قدرت‌های اهریمنی جنگ جو و صلح طلبی که فکر می‌کنند که می‌توانند جلوی نفوذ منطقه‌ای ما را بگیرند بدانند جمهوری اسلامی در این سیاست خود تجدید نظر نخواهد کرد و همچنان در منطقه به حضور موثر و قدرتمند و ثبات آفرین ادامه خواهد داد و در سوریه لبنان و عراق و یمن و سایر کشورهایی که نگاه کمک به جمهوری اسلامی دارند حضور خواهد داشت و نقش خود را عملی می‌کند.

وی با بیان اینکه افزایش غنی سازی اورانیوم به دنبال مصوبه مجلس به ۲۰ درصد افزایش یافت، افزود: اگر طرف مقابل بخواهد عهد شکنی کند تصمیم بعدی ما خروج از پروتکل الحاقی و «ان پی تی» است که برای آن‌ها ناخوشایندتر است زیرا این موضوع تعهداتی را برای کشورهای عضو به وجود آورده است و جمهوری اسلامی یک کشور متعهد است و سعی دارد در چارچوب «ان پی تی» برنامه خود را به پیش ببرد.

 

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا