خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۹

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۹

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۹به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:
آیت الله مصباح یزدی، میزان تشخیص راه درست انقلاب است
حجت الاسلام کرامتی با بر شمردن فضائل مرحوم آیت الله مصباح یزدی به خصوص مبارزاتی که با روشنفکرنماهای اسلامی از پیش از انقلاب تا کنون انجام داد،گفت: این استاد حوزه یک میزان برای تشخیص راه درست انقلاب و به راستی عمار انقلاب است.

 حجت الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر گلپایگان با یادآوری حوادث یوم الله ۱۹ دی ماه در سال ۵۶، گفت: این روز روی از نقاط شروع انقلاب اسلامی و از ضربه های پایانی آن بر رژیم طاغوت بود و در آن مردم به درک درست و تشخیص اقدام به موقع، توطئه علیه مرجعیت و روحانیت را خنثی کردند.
امام جمعه گلپایگان به فهم مردم درخصوص دفاع از مرجعیت و روحانیت و محور قرار گرفتن روحانیت اصیل و انقلابی در انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) خط کش میان روحانیت قرار داد و آن را به روحانیت اصیل و انقلابی و روحانیت درباری و متحجر و در مسیر آمریکا تقسیم کرد.
وی به ضربه های روحانیت درباری به اسلام و انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: مردم فریب کسانی که به اسم روحانیت علیه انقلاب و اسلام و ولایت و نظام اسلامی فعالیت می کنند را نخورند.
حجت الاسلام کرامتی پیام تسلیت مقام معظم رهبری برای آیت الله مصباح یزدی را معرف ابعاد شخصیت این عالم وارسته خواند و بیان کرد: آیت الله مصباح یزدی زبان گویای اظهار حق و دارای بیان قوی بود و همواره با انحراف و اندیشه های کج روشنفکر نماها مبارزه کرد و هیچ گاه از صراط حق منحرف نشد.
امام جمعه گلپایگان، آیت الله مصباح یزدی را عمار انقلاب برشمرد و تاکید کرد: این استاد حوزه یک میزان برای تشخیص مسیر درست، عقبه تئوریک نظام اسلامی و یک شخص ولایت مدار بود.
ایشان با یاد آوری اینکه آمریکا ادعای تدریس دموکراسی به جهان را داشت و کشورها را به این بهانه اشغال می کرد، گفت: آبروریزی حوادث روزهای اخیر آمریکا از ذهن های مردم پاک نمی شود هرچند تصاویر آن از صفحات مجازی حذف شود.
حجت الاسلام کرامتی با تبیین اینکه دموکراسی غربی بر پایه اومانیسم و نفی خدا و زیر پاگذاشتن اعتقادات دینی و بر پایه سکولاریزم شکل گرفته است، بیان کرد: انتخابات آمریکا شکنندگی و آسیب پذیری این دموکراسی را نشان داد و دموکراسی غربی آمریکا را در مسیر زوال قرار داده است و حوادث اخیر، آغاز این راه است.

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا