خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۳۹۷/۶/۹

خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۳۹۷/۶/۹

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ۱۳۹۷/۶/۹به امامت آیت الله سید علی طهماسبی امام جمعه گلپایگان .

 

امام جمعه گلپایگان

مردم انتظار دارند رئیس جمهور محترم به جد وارد میدان شود و تیم اقتصادی خود را عوض کند.

 آیت الله سیدعلی طهماسبی در  خطبه ی دوم نماز جمعه ی این هفته که در مصلای گلپایگان برگزار شد، با  اشاره به  جلسه ی سوال از رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی، گفت: درخواست مردم از نمایندگانشان این است که همچنان پیگیر باشند تا پاسخ درست را از دولتیان بشنوند. 

امام جمعه گلپایگان از نمایندگان خواست پیگیر مسائل اقتصادی از جمله در مورد تورمی که در کشور به وجود آمده است، باشند و ادامه داد: طبق آماری که ارائه شده تورم به عدد یازده و اندی رسیده است در صورتیکه که واقعیت این است که کارشناسان خبره اقتصادی عنوان کردند که تورم واقعی حداقل هفت برابر تورم اعلام شده است.

وی افزود: آنچه برای مردم نیز ملموس است آمار چند برابری تورم است.

ایشان با بیان اینکه مردم انتظار دارند رئیس جمهور به جد وارد میدان شود و تیم اقتصادی خود را عوض کند، بیان کرد: نام دولت شما تدبیر و امید است در صورتی که مردم نه تدبیری دیدند و نه امیدی دارند.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به سوالات پنجگانه ی نمایندگان از رئیس جمهور و قانع نشدن آنان در مورد چهار سوال اقتصادی، عنوان کرد: این چهار سوال در مورد بی تدبیری و بی کفایتی و عدم مدیریت درست در مسائل اقتصادی بود.

وی به اقدام نادرست معاون اول ریاست جمهوری مبنی بر تک نرخی کردن دلار بدون فراهم‌کردن زمینه آن اشاره کرد و گفت: این باعث شد مردم برای خرید سکه و ارز هجوم بیاورند.

خطیب جمعه ی گلپایگان با یاداوری بی کفایتی بانک مرکزی و تنزل پول کشور، تصریح کرد: کسانی که این بی تدبیری ها را کردند باید پاسخگو باشند.

امام جمعه گلپایگان در ادامه ی خطبه ها  به ۲۵ ذی الحجه روز نزول سوره ی هل اتی در شان اهل بیت پیامبر (ص) که به نام روز   خانواده و تکریم بازنشستگان نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: خانواده مهم ترین نهاد تربیت انسان است و آغازی برای رسیدن به قله ی انسانیت و تعالی است.

وی افزود؛   محیط خانواده فضایی است که در آن ارزش های اخلاقی و اجتماعی از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود . خانواده چتر عطوفت و کانون مهر ورزی است، باغستانی است که در آن، باغبان تربیت با سخت کوشی و تلاش دائمی، فرزندان را از گزند آفات روحی، روانی و محیطی دور می سازد.

وی تصریح کرد؛ تمام تلاش دشمن این است که کانون خانواده را از هم بپاشد.

امام جمعه گلپایگان با گرامیداشت  ۱۳ شهریور روز تعاون، تصریح کرد: تعاونی ها نقش مهمی در پیشرفت همه جانبه ی کشور از جمله بخش اقتصادی دارند.

وی افزود: اگر تعاونی ها به درستی تشکیل شوند و دولت هم طبق اصول قانون اساسی از آنان حمایت کند، می توانند نقش مهمی در پیشرفت اقتصادی کشور ایفا کنند

 

امام جمعه ی گلپایگان در خاتمه با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری هیچ بن بستی نداریم خاطر نشان کرد: بعضی القا می کنند کشور به بن بست رسیده است اما واقعیت این است که راه روشن است ، امکانات در کشور ما فراوان است ولی باید به درستی مدیریت شود، مسئولین خوب کار کنند تا مشکلات و سختی ها را پشت سر بگذاریم.

 

 

 

درباره محمد غفاری

محمد غفاری
رفتن به بالا