خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۳/۵/۲۶

خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۳/۵/۲۶

  • دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ  ۱۴۰۳/۵/۲۶ به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی  امام جمعه شهرستان گلپایگان

 

ساعات خاموشی برق اطلاع‌رسانی شود

 

حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی  _جمعه بیست‌وششم مرداد_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با گرامیداشت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، اظهار کرد: آزادگان با استمرار از خدا و توسل به اهل بیت (ع) صبر و استقامت کردند تا پروردگار، زمینه آزادی آن‌ها را فراهم ساخت.

وی افزود: آزادگان سفیران عزت، استقامت و پایداری به نظام جمهوری اسلامی در دوران اسارت بودند.

امام‌جمعه گلپایگان با اشاره به روز مساجد، گفت: مسجد پایگاه رشد معرفت، و حل و فصل مشکلات اجتماعی و فرهنگی مسلمانان است و باید در این کانون تربیتی جوانان و نوجوان به صورت مستمر رفت و آمد داشته باشند.

ایشان ادامه داد: انس با مسجد زمینه آسایش و آرامش در قبر و قیامت است و می‌توانیم به آسانی از صراط عبور کنیم.

وی افزود: روحانی و خادم و هیئت امنای مساجد باید برای حضور پررنگ نوجوانان و جوانان در مساجد تلاش کنند.

امام‌جمعه گلپایگان با انتقاد از خاموشی‌های بی‌ضابطه و غیر برنامه‌ریزی شده برق در شهرستان، افزود: باید ساعات خاموشی برق اطلاع‌رسانی شود، مدیریت در قطع برق پذیرفته نیست، زیرا مشکلات زیادی در بخش کشاورزی شهرستان به وجود آورده است.

وی ضمن انتقاد از تمرکززدایی در تماس‌های ۱۱۵ و ۱۱۰ در شهرستان، افزود: اگر قانونی غلطی در برخی وزارتخانه برای تماس با شماره‌های اضطراری گرفته شده است، باید اصلاح شود زیرا خسارت جانی به وجود آمده است.

 

درباره روابط عمومی

روابط عمومی
رفتن به بالا