خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۳/۵/۱۹

خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۳/۵/۱۹

  • دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ  ۱۴۰۳/۵/۱۹ به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی  امام جمعه شهرستان گلپایگان

 

شهادت اسماعیل هنیه یک جنایت بزرگ و تعرض به سرزمین ایران است

حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی  _جمعه نوزدهم مرداد_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با تسلیت سالروز شهادت شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: افتخار خبرنگاران این است که مناسبت روز خبرنگار با شهادت شهید محمود صارمی زینت بخش شده است.

وی افزود: حرفه خبرنگاری ممتاز، بی‌بدیل و جریان‌ساز است و نقش مهمی در تحلیل مباحث سیاسی و اجتماعی جامعه دارند و می‌توانند جلوی اتفاقات را بگیرند.

امام‌جمعه گلپایگان با تاکید بر اینکه متعهد به قوانین خبرنگاری مهم است و خبرنگاران باید صدق در گفتار و نوشتن داشته باشند، عنوان کرد: مسئله خبرنگاری به گونه‌ای مهم است که در جریان جنگ غزه خبرنگاران زیادی را به شهادت رساندند چون خبرنگاران نمی‌گذاشتند غزه در غزه خفه شود و مردم مطلع نشوند.

حجت‌الاسلام کرامتی ضمن تسلیت شهادت اسماعیل هنیه رئیس دفتر حماس، گفت: دستگاه دیپلماسی در شورای امنیت درخواست تشکیل جلسه داد، اما آمریکا و انگلیس همچنان بر طبل حمایت از اسرائیل کوبیدند و نخواستند این جنایت اسرائیل که تعرض به قوانین بین‌المللی بود محکوم شود.

وی با اشاره به تشکیل اجلاس کشورهای اسلامی در جده، افزود: خروجی جلسه این بود که تمام کشورهای عربی شهادت اسماعیل هنیه را یک جنایت بزرگ و تعرض به سرزمین ایران دانستند.

 

درباره روابط عمومی

روابط عمومی
رفتن به بالا