خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۴

خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۰۴

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ  ۱۴۰۲/۱۲/۰۴به امامت حجت الاسلام و المسلمین شکی    امام جمعه موقت شهرستان گلپایگان

#گلپایگان

 

 

 

 

 

 

امام جمعه موقت گلپایگان:

انتخابات از مانورهای نظامی موثرتر است

حجت الاسلام شکی تاثیر انتخابات را از برگزاری مانورها موثرتر برشمرد و گفت: حضور حداکثری مردم‌ میزان آماده بودن مردم برای دفاع از کشور را نشان می دهد و لذا، انتخابات قدرت، استحکام و پشتوانه نظام است.

 حجت الاسلام علیرضا شکی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان گفت: بزرگداشت و اهمیت قائل شدن برای امام زمان (عج)، تنها برگزاری جشن های باشکوه نیست بلکه تبیین اهداف مهدوی و پر رنگ شدن آن است و اگر بتوان ماهیت قیام مهدوی را در جامعه تبلیغ کنیم، جامعه منتظر ولی خدا (عج) می شود.

امام جمعه موقت گلپایگان با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات توجه به آیات قرآن کریم در امر شورا است، بیان کرد: حیات پاک و طیبه با انتخابات درست و پرشور به دست می آید زیرا هنگامی که یک جامعه ایمانی افراد صالح را برای اداره جامعه انتخاب می کنند، انتخابات مصداق مهم حرکت برای نغییر سرنوشت یک جامعه است.

وی با یا آوری اینکه انتخابات وظیفه شرعی، همگانی و کمک به حفظ اسلام و عامل قدرت نظام اسلامی است، تاکید کرد: تاثیر انتخابات از مانور های نظامی بیشتر است زیرا آماده بودن مردم برای دفاع از کشور را نشان می دهد که دلیل اهمیت حضور حداکثری است و انتخابات قدرت، استحکام و پشتوانه نظام است.

حجت الاسلام شکی با تاکید بر مشارکت حداکثری به دلیل اثر حداکثری انتخابات‌ و ارتقای تصمیم گیری حداکثری مردم، یادآوری کرد: ملاک های انتخابات را می توان به قبول داشتن قانون اساسی، خدمتگذار و دلسوز بودن و شجاعت داشتن اشاره کرد و مردم انتخابی کنند که مواضع آنها در راهپیمایی ۲۲ بهمن، در عرصه کلان قابل مشاهده باشد.

درباره محمد غفاری

محمد غفاری
رفتن به بالا