خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۵

خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۱۵

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ  ۱۴۰۲/۱۰/۱۵به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی   امام جمعه شهرستان گلپایگان

#گلپایگان

 

 

 

امام‌جمعه گلپایگان:

شاخصه‌های نظام مردم سالاری دینی مشارکت حداکثری در انتخابات است

امام‌جمعه گلپایگان گفت: شهادت زائران گلزار شهدای کرمان نشان از نقش مهم سردار سلیمانی در نابودی داعش دارد، زیرا شکست برای آن‌ها سنگین بوده و در چهارمین سالگردش این عقده افشا کردند.

حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی امروز _جمعه پانزدهم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان رهبری در اسفندماه، اظهار کرد: یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری اجرای انتخابات با مشارکت حداکثری مردم است، با وجود درک بالای سیاسی ملت ایران، اما ممکن است در شبهات دشمن دچار شک و تردید شویم.

وی افزود: شاخصه‌های نظام مردم سالاری دینی مشارکت حداکثری در انتخابات است، زیرا انتخابات در اداره امور جامعه تأثیر بسزایی دارد و روی آن باید سرمایه‌گذاری کرد.

امام‌جمعه گلپایگان با بیان اینکه حضور با شکوه مردم در انتخابات ملاک سنجش رویکرد سیاسی نظام و مقبولیت آن در بین مردم است، افزود: انتخابات مهمترین رویداد سیاسی کشور است و می‌تواند موضوع اقتصادی و فرهنگی کشور را تحت تأثیر قرار دهد و به کاهش بحران فرهنگی و اقتصادی کمک کند.

ایشان ادامه داد: تمام دستگاه‌ها در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بسیج شوند که راهکار آن خدمات‌دهی مطلوب و گره‌گشایی مشکلات و امیدآفرینی است، در غیر این صورت در راستای اهداف دشمن قدم برمی‌دارند، چون دشمن با تمام توان به میدان آمده تا مشارکت در انتخابات را کاهش دهد.

وی ضمن محکومیت حادثه تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان و شهادت هموطنان و زائران گلزار شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: این اقدام قابل توجیه نیست و غیرانسانی است.

امام‌جمعه گلپایگان ادامه داد: شهادت زائران گلزار شهدای کرمان نشان از نقش مهم سردار سلیمانی در نابودی داعش دارد، زیرا شکست برای آن‌ها سنگین بوده و در چهارمین سالگردش این عقده افشا کردند.

کرامتی افزود: این جنایت در آستانه انتخابات طراحی شده بود تا در فضای کشور التهاب و هیجانات ایجاد شود.

 

درباره محمد غفاری

محمد غفاری
رفتن به بالا