خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۱

خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۱

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ  ۱۴۰۲/۱۰/۰۱به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی   امام جمعه شهرستان گلپایگان

#گلپایگان

 

 

امام‌جمعه گلپایگان:

فسادزدایی در چرخه تولید و اقتصاد از اهداف دولت سیزدهم است

امام‌جمعه گلپایگان گفت: فسادزدایی در چرخه تولید و اقتصاد از اهداف دولت سیزدهم است، برخی در جریان فسادی که در شرکت تولید چای دبش صورت گرفت، در حال سوءاستفاده و ناکار آمدن نشان دادن دولت بودند و این در حالی است که دولت با ریشه‌یابی توانست ریشه این فساد بزرگ را که مربوط به گذشته بود خشک کند.

 حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی امروز _جمعه، یکم دی_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان اظهار کرد: نگاه دنیا به رژیم صهیونیستی در جنگ با ملت مظلوم غزه تغییر کرد، زیرا این رژیم غاصب کودک‌کش حتی خط قرمزهای جنگ را رعایت نکرد و بیمارستان، مناطق مسکونی و اماکن مقدس را بمباران کرد.

وی افزود: جریان مقاومت در جنگ با این رژیم غاصب دست برتر را گرفت تا جایی که شرط مبادله اسرا و آتش‌یس دائمی و موقت را حماس تعیین می‌کند.

امام‌جمعه گلپایگان ادامه داد: تدبیر هوشمندانه جبهه مقاومت اسلامی در یک اقدام هماهنگ و هوشمندانه فضا را به سمتی پیش برد که شاهد شکست رژیم صهیونیستی هستیم و حامیان رژیم غاصب اسرائیل به شکست و افول این رژیم اعتراف کرده‌اند.

ایشان گفت: جمهوری اسلامی با توجه به نقش محوری و نفوذ منطقه‌ای و قدرت بین‌المللی که دارد در راستای احقاق حقوق مردم مظلوم غزه تلاش می‌کند و در حال رایزنی برای آتش‌بس دائمی است.

وی با بیان حمایت همه‌جانبه یمن در حمایت از ملت غزه باعث برهم زدن معادلات رژیم صهیونیستی شد، افزود: اکنون جبهه مقاومت در مسیر پیروزی و رسیدن به اهدافش مصمم‌تر و جدی‌تر است.

امام‌جمعه گلپایگان با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور به گلستان، افزود: استقبال باشکوه مردم از هیئت دولت بیانگر هوشیاری و قدرشناسی مردم نسبت به خادمان تلاشگر است، مردم امیدوار به حل مشکلات از سوی دولت سیزدهم هستند.

ایشان  ادامه داد: دشمنان به دنبال القای یاس و ناامیدی مردم از دولت هستند، بنابراین مسئولین با خدمت‌رسانی به مردم این فتنه‌ها را خنثی کنند.

وی ادامه داد: فسادزدایی در چرخه تولید و اقتصاد از اهداف دولت سیزدهم است، برخی در جریان فسادی که در شرکت تولید چای دبش صورت گرفت، در حال سوءاستفاده و ناکار آمدن نشان دادن دولت بودند و این در حالی است که دولت با ریشه‌یابی توانست ریشه این فساد بزرگ را که مربوط به گذشته بود خشک کند.

درباره محمد غفاری

محمد غفاری
رفتن به بالا