خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۹

خطبه های نماز جمعه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۹

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ  ۱۴۰۲/۰۸/۱۹به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی   امام جمعه شهرستان گلپایگان

 

#گلپایگان

 

 

 

 

 

امام‌جمعه گلپایگان:

اجرای پروژه‌ها، نشان از عزم دولت سیزدهم است

امام‌جمعه گلپایگان گفت: دولت سیزدهم با اجرای مصوبات سفرها نشان داد که به تعهداتش پایبند است.

حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی امروز _جمعه نوزدهم آبان‌ماه_ در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان با اشاره به دور دوم سفر رئیس جمهور به استان کردستان، اظهار کرد: کردستان مانند سایر شهرهای حاشیه کشور دچار مشکلات زیادی است و از محرومیت‌هایی رنج می‌برد، و علی رغم تلاش‌های بسیار فراوانی که بعد از پیروزی انقلاب تاکنون در جهت محرومیت زدایی این استان صورت گرفت، اما همچنان کمبودهای اساسی دارد که در سفر نخست رئیس جمهور مشکلات این استان شناسایی، و اعتباراتی در نظر گرفته شد تا حل و فصل شود.

وی افزود: در دور دوم سفر رئیس جمهور ۱۶ طرح ملی با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که از جمله این طرح‌ها فرودگاه سقز، راه آهن تهران- همدان- سنندج، پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج بود که نتیجه تعهد و عزم جدی دولت در پیگیری برای اجرای مصوبات سفر قبلی است.

امام‌جمعه گلپایگان با بیان اینکه وعده از روی صداقت و با هدف رفع مشکلات دادن، با وعده به دلیل رأی آوردن تفاوت دارد، گفت: انسان‌های مؤمن و صادق را باید شناخت، باید افرادی در رأس مدیریت انتخاب شوند که برای خدمت به مردم روز و شب نمی‌شناسند.

ایشان ادامه داد: دولت سیزدهم در سفرهای استانی نه تنها با صبر و حوصله به انتقادات مردم گوش داد بلکه از نزدیک در جریان امور قرار گرفت و به دنبال شناسایی مشکلات رفتند زیرا می‌دانست برای حل مشکلات ابتدا باید ریشه‌یابی کرد.

وی با بیان اینکه ایجاد نشاط و وحدت و امید در جامعه یکی از ویژگی‌های دولت سیزدهم است، افزود: کردستان سال گذشته پایگاهی برای پیاده سازی اهداف دشمنان نظام بود، اما وقتی مردم کردستان متوجه دلسوز بودن و تلاش دولت شدند در این سفر از رئیس جمهور استقبال باشکوهی داشتند.

امام‌جمعه گلپایگان ادامه داد: امیدآفرینی واقعی رفع مشکلات مشکل مسکن و اشتغال است همان گونه که دولت توانست با تلاش و پیگیری‌ها کارخانه هفت تپه را به چرخه تولید بازگرداند.

وی  با اشاره به اینکه شرکت رئیس جمهور در اجلاس اکو بسیار اهمیت داشت و قرار شد اجلاس بعدی به میزبانی ایران برگزار شود، گفت: ماهیت این اجلاس اقتصادی است، اما رئیس جمهور در این اجلاس دغدغه جمهوری اسلامی را مسئله فلسطین و غزه دانست، و بیانیه‌ای در حمایت از ملت غزه، و محکوم کردن رژیم کودک کش صهیونیستی صادر کرد و تاکید داشت تا گام‌های عملی در جهت محدود کردن رژیم صهیونیستی صورت گیرد.

درباره محمد غفاری

محمد غفاری
رفتن به بالا