خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۶

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۶

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۱/۰۸/۰۶ امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی   امام جمعه شهرستان گلپایگان

#گلپایگان

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:
اغتشاشات، بستر ساز جنایت شاهچراغ / مدعیان حقوق بشر، سکوت نکنند
حجت الاسلام کرامتی با تاکید بر اینکه بسترسازی جنایت شیراز در اغتشاشات اخیر رخ داده است، خواستار واکنش درست همه مدعیان حقوق بشر و آزادی در برابر این جنایت شد

حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان با اشاره برگزاری رزمایش نیروهای مسلح در شمال غرب کشور گفت: نیروی نظامی همواره باید حالت آماده باش خود را حفظ و از همه ابزارها و توان علمی خود، برای ارتقای آن کوشا باشند که  یکی از اهداف این رزمایش بزرگ بود.

امام جمعه گلپایگان به رزمایش تحریک کنندگان و تحریک شوندگان در تنش میان آذربایجان و ارمنستان و تحرکات مرزی آن اشاره و ادامه داد: جمهوری اسلامی دشمنانی دارد که در دشمنی و جنایت علیه بشریت از هیچ چیزی فروگذار نمی کند و به کودک و نوجوان و زن رحم نمی کند و حادثه ای زشت و هولناک شاهچراغ را می آفریند.

وی با انتقاد از کسانی که تحت تاثیر احساسات و بدون فکر باقلم‌هایشان، بر آتش اغتشاشات افزودند ولی درباره شاهچراغ سکوت کردند، افزود: انتظاری از امپراتوری های دروغ که در مدت اغتشاشات بیش از ۱۷ هزار دروغ گفتند، نیست ولی از کسانی که درون نظام هستند و ادعای حقوق بشر و آزادی و حقوق زن را دارند انتظار می رود، تناقض و دورویی آنها را رسواتر می کند اگر اعلام موضع درستی نکنند.

حجت الاسلام کرامتی بستر حادثه تروریستی شیراز را در ۴۰ روز اغتشاشات خواند و تاکید کرد: دست عاملان آنها در این جنایت، آغشته به خون شهدای حرم شاهچراغ  است و باید پاسخ گوی کودکی باشند که خانواده اش را در این جنایت از دست داد.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به پیام مقام معظم رهبری در خصوص جنایت حرم شاهچراغ، بر ریشه یابی و برخورد قاطع با همه عوامل شریک در این حادثه تاکید کرد و همه مردم را به هوشیاری و بصیرت و درک شرایط زمینه سازی که برای دشمن فرصت ایجاد می کند، فراخواند.

وی اقتدار و قدرت ایران که سبب تنگ شدن عرصه بر برخی کشورها می شود را از دلایل جنایت شاهچراغ خواند و یادآوری کرد: جمهوری اسلامی سخت ترین شرایط جنگ و تحریم و ترور را پشت سر گذاشته است و در این اغتشاشات نیز ناکام می ماند.

درباره محمد غفاری

محمد غفاری

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا