خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۲۲

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۲۲

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۱۵امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی   امام جمعه شهرستان گلپایگان

#گلپایگان

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:

مسئولان با رسانه های آموزش دهنده آشوب،برخورد قاطع کنند

حجت الاسلام کرامتی با تبیین نقش پر رنگ رسانه ها و شبکه های مجازی در اتفاقات اخیر، خواستار برخورد قاطع و مقتدرانه با رسانه های مروج آشوب و اغتشاشات توسط مسئولان شد و بر مدیریت این فضا تاکید کرد.

 حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق(ع) در تشریح چهار موهبت عظیم اهدایی خدا به پیامبر اسلام (ص) گفت: قرآن عظیم  که برنامه زندگی انسان و نیاز جامعه اسلامی داراست و خلق عظیم که مجموعه صفات پسندیده و مطابق با سرشت انسان است و جامعه جاهل عربی  را تحول عظیم داد، از موهبت های خدا به پیامبر گرامی است.

امام جمعه گلپایگان با تاکید براینکه پیامبر اسلام جلوه رحمت خداوند بر  انسانیت است، به اهدای موهبت خداوندی ملک عظیم که اطاعت از پیامبر اکرم (ص) اشاره کرد و افزود: رسانه ها در اتفاقات اخیر نقش بسیار پر رنگ ایفا کرد و همانند بازوان سلطه استکبار جهانی با امپراطوری دروغ بود.

وی با تحلیل میزان هجمه و نحوه فعالیت شبکه های فارسی زبان، توصیه کرد: جوانان مراقب باشند هیچ خبری را بدون تحقیق و مطالعه منتشر نکنند و مسئولان نیز شبکه های مجازی را کنترل و مدیریت کنند.

 

حجت الاسلام کرامتی با یاد آوری بر اینکه از هجوم های دشمن و جنگ روانی آنها نباید هراس داشت، تاکید کرد: رسانه ها با عقل و تدبیر در حفظ امنیت کشور تلاش کنند و با اقتدار در برابر رسانه های دشمن ایستادگی کنند و مسئولان نیز با رسانه هایی که آموزش آشوب و اغتشاش  را می دهند ، برخورد قاطع کنند.

درباره محمد غفاری

محمد غفاری

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا