خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۰۱

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۰۷/۰۱

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۱۸امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی   امام جمعه شهرستان گلپایگان

#گلپایگان

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:
حذف هویت انقلاب اسلامی از ایران، هدف دشمنان است
حجت الاسلام کرامتی با تاکید بر اینکه پرداختن به حجاب و گشت ارشاد تنها یک بهانه در نزد دشمنان انقلاب اسلامی است، گفت: هدف آنها حذف هویت انقلاب اسلامی از ایران و عدم پایبندی به احکام اسلامی است.

حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان به تشریح چند ویژگی پیامبر اکرم (ص) در قرآن کریم پرداخت و گفت:  قرآن، پیامبر گرامی اسلام اسوه حسنه برای همه بشریت و در همه زمان ها و مکان ها و در همه عرصه ها با تاکید بر ارزش های انسانی مانند ظلم ستیزی و عدالت مبتنی بر فطرت انسانی، خوانده است.

امام جمعه گلپایگان با تاکید بر اینکه  اسلام بر اخلاق پسندیده و نیکو پیشرفت کرد، بیان کرد: حیات طیبه و حاکمیت احکام اسلام با زیبایی اخلاق از اهداف برجسته پیامبر اسلام است و پیامبر اکرم (ص) مظهر رحمت در برابر مردم و خشونت در برابر دشمنان است و همه حکمرانان باید چنین ویژگی هایی داشته باشند.

استوی با گرامی داشت شهدای انقلاب اسلامی در همه عرصه ها، تاکید کرد: امنیت، پیشرفت و ثبات کشور با این خون ها تامین شده است وادامه داشتن راه آن، مقاومت است نه تسلیم و اگر از حاکمیت ارضی دفاع می کنیم، فشارهای دشمن سبب سست شدن ما نشود.

حجت الاسلام کرامتی به مرگ یک هموطن که بهانه ای برای ایجادصحنه های اغتشاشات در کشور شد، اشاره کرد و افزود: مردم همواره با بصیرت و آگاهی، دشمنان را در رسیدن به اهدافشان در این گونه حوادث ناکام گذاشتند.

امام جمعه گلپایگان به اعتراف دشمن مبنی بر برنامه ریزی دقیق و طراحی شده این حوادث، مرگ یک هموطن برای آنها رمز آشوب خواند و تاکید کرد: هدف اصلی دشمن، عقب نشینی نظام از ارزش های دینی و عدم پای بندی به احکام اسلامی  است و در واقع حجاب و حذف گشت ارشاد بهانه است، دشمن به دنبال  گرفتن هویت انقلاب اسلامی از ایران است.

وی با توصیه به عدم دستپاچگی در این حوادث و دعوت از نیروی انتظامی و غیره درباره  مباحث مطرح شده را یک حرکت انفعالی  در زمین اهداف دشمن بر شمرد و بیان کرد: بررسی شیوه های مناسب در زمانی پس از پایان یافتن ماجرا می تواند توسط خبرگان امر، صورت بگیرد.

حجت الاسلام کرامتی از همه نیروهای نظامی، انتظامی، بسیج و کسانی که برای  دفاع از امنیت به میدان امدند، تشکر کرد و مردم را به صبر و بصیرت و مراقبت از فرزندان خود، دعوت کرد.

درباره محمد غفاری

محمد غفاری

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا