خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۴

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۴

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۴امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

#گلپایگان

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:

دولت سیزدهم، راه عزت را در برجام انتخاب کرده است

حجت الاسلام کرامتی با یادآوری اینکه دولت دوازدهم هشت سال برای برجام وقت صرف کرد و وظیفه دولت بعدی، ادامه آن با هدف احقاق حق مردم است، گفت: دولت سیزدهم مشکلات را با برجام گره نمی زند و در مذاکرات راه عزت و اقتدار را در پیش گرفته است.

حجت الاسلام «محمد تقی کرامتی» در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان با یاد آوری مصائب کاروان اهل بیت (ع) در شام، گفت: اهل بیت (ع) با وجود حضور در شرایط  سخت اسارت از اسلام، پیامبر اکرم (ص) و جایگاه امام حسین (ع) ، دفاع عزتمندانه  کردند و مجلس یزید را بر هم زدند و به جهاد تبیین پرداختند.

 

امام جمعه گلپایگان ارتحال آیت الله ناصری معلم اخلاق، عارف انقلابی و مربی جوانان را تسلیت گفت و توصیه کرد: جوانان به مطالعه تاریخ به خصوص سرنوشت منافقانی که دولتمردانی مانند شهید رجایی و باهنر را به شهادت رساندند و در دامان آمریکا و کشورهای اروپایی پناهنده شدند، بپردازند.

 

وی تکیه دولت سیزدهم بر عمل به شعارهای ارزشی  را نقطه قوت این دولت برشمرد و توصیه های رهبر معظم  انقلاب در مراسم تنفیذ دولت سیزدهم  را یاد آوری کرد.

 

حجت الاسلام کرامتی با تاکید بر اینکه دولت مردمی به ارزش های اصیل انقلابی و اسلامی که کمرنگ شدند، توجه کنند و از ضد ارزش هایی مثل تجمل گرایی بپرهیزند، تبیین کرد: دولتمردان با مردم زیست کنند و خود را در برابر ملاقات با مردم قرار دهند ولی همراهی با مردم، سبب فاصله با نخبگان جامعه نشود و از اندیشه آنان برای حل مشکلات جامعه کمک بگیرند.

 

امام جمعه گلپایگان با اشاره به تلاش شبانه روزی و حل مشکل کدورت آب شهرکرد و کمبود آب همدان در کمتر سه هفته را نشان از تلاش های مجاهدان دولت سیزدهم خواند و بیان کرد: دولت سیزدهم بر مدار برنامه حرکت کند و از روزمرگی پرهیز نماید و به احیای امید و اعتماد مردم با تحرک مضاعف خود، همت کند.

 

وی در خصوص بحث های پیرامون برجام در داخل کشور، یاد آوری کرد: دولت گذشته با وجود تذکر به بدبینی به مذاکرات توسط مقام معظم رهبری، با اصرار راه مذاکره را در پیش گرفت و همه عمر هشت ساله خود را آن صرف برجام کرد و یک مولود ناقص الخلقه را روی دست مردم گذاشت و هر دولتی پس از آن، از نظر عقل و شرع باید با هدف احقاق حق مردم، برجام و مذاکره پیرامون آن را ادامه دهد.

 

حجت الاسلام کرامتی با تاکید براینکه احقاق حق  مردم باید مقتدرانه، عزتمندانه و با هدف تامین مصلحت  مردم و بدون عجله و شتاب صورت گیرد، بیان کرد: اگر دولت های سلطه جو خواهان گرفتن امتیاز و وقت مردم هستند، سیاست این دولت، گره نزدن مشکلات اقتصادی با برجام است و از راه های دیگر اموال بلوکه شده خود را آزاد می کند و این دولت تا کنون راه عزت و اقتدار را در مذاکرات در پیش گرفته است.

درباره محمد غفاری

محمد غفاری

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا