خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۳۱

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۳۱

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۳۱امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

#گلپایگان

 

 

 

 

سیاست ایران در اجلاس سران سه کشور، تقویت جبهه شرق علیه غرب است

امام‌جمعه گلپایگان با تأکید بر اینکه سیاست جمهوری اسلامی در اجلاس سران سه کشور ایران، روسیه و ترکیه تقویت جبهه شرق علیه جبهه غرب است، گفت: همگرایی میان این سه کشور ضرورت امروز است و می‌تواند راه‌گشای مشکلات جامعه باشد.

حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امام‌جمعه گلپایگان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه جشن‌های دهه امامت و ولایت موجب حیرت دشمنان شد، اظهار کرد: یکی از بزرگ‌ترین موهبت‌های نظام جمهوری اسلامی نماز جمعه است و در این مسیر امام جمعه به‌عنوان فرمانده این قرارگاه فرهنگی هر هفته در خطبه‌های نماز ضمن دعوت مردم به تقوای الهی، به تقویت معنویت می‌پردازد.

وی افزود: مردم سراسر کشور از نعمت نماز جمعه برخوردار هستند و در این جمع نسبت به مسائل روز جهان و نقشه‌های شوم دشمنان مطلع می‌شوند.

ایشان با اشاره به اجلاس سران سه کشور ایران، روسیه و ترکیه گفت: این اجلاس می‌تواند منشأ تغییر سیاست‌های حاکم جهان شود.

امام‌جمعه گلپایگان با تأکید بر اینکه سیاست جمهوری اسلامی در اجلاس سران سه کشور تقویت جبهه شرق علیه جبهه غرب است، گفت: همگرایی میان سه کشور روسیه، ترکیه و ایران، ضرورت امروز کشور است و می‌تواند راه‌گشای مشکلات جامعه باشد.

وی با بیان اینکه شاهدیم امروز جمهوری اسلامی یکی از مقتدرترین و مستقل‌ترین کشورهای جهان است، افزود: تحلیل تمام قدرت‌های بزرگ نسبت به ایران اسلامی این است که این کشور سیاست‌هایی برای خودش تعریف کرده و بدون توجه به تأثیرگذاری قدرت‌های بزرگ به مسیر خود ادامه می‌دهد.

 

 

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا