خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۳

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۳

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۳امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

#گلپایگان

 

 

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:

دولت، ضعف سیاست گذاری های اقتصادی را برطرف کند

حجت الاسلام کرامتی با بر شمردن خدمات دولت سیزدهم مانند کنترل کرونا و فعال کردن دیپلماسی اقتصادی خواستار بر طرف شدن ضعف سیاست گذاری های اقتصادی و پیش گیری از ادامه داشتن خطاهای پیش آمده در جراحی اقتصادی و سامان دادن یارانه ها شد.

 حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان با گرامی داشت یاد شهدای هفتم تیر گفت: این جنایت در حمایت قدرت‌هایی که شکل ادعای دفاع حقوق بشر دارند  و جنایتکاران آن،  استنادهای قضایی می سازند تا ایران بیشتر ، تحریم شود اما شهید بهشتی از چهره های فاخر قضایی و کار آمد نظام بود.
امام جمعه گلپایگان راه نجات قوه قضائیه را در کلام امام خمینی(ره) را حذف بروکراسی های اداری بیان کرد و افزود: مسئولان قوه قضائیه با نگاه قاطع و مثبت مفاسد را از بین ببرند  و مجموع قوه قضائیه کارآمد دلسوز و صالح است و برای احقاق حقوق مظلومان تلاش کنند.
وی به برگزاری مناسک حج و تکالیف شرعی هر مسلمان و حاکم شرع در برابر این فریضه برجسته دین اشاره کرد و ادامه داد: یکی از فلسفه های مناسک حج، سیاسی است که در آن جوامع مختلف با هم آشنا می شوند و دغدغه های امت اسلام، مطرح می شود.
حجت الاسلام کرامتی با یادآوری اینکه تجمع میلیونی اربعین تنها به شیعیان تعلق دارد ولی در  مناسک حج  از هر فرقه و مذهبی شرکت دارند، تبیین کرد: نگاه بلند اسلام را در مناسک حج می توان دید و این مراسم باید به مکانی تبدیل شود که توطئه های جهان اسلام بیان شود و رژیم صهیونیستی به عنوان دشمن یک اسلام معرفی شود.
امام جمعه گلپایگان شناساندن رژیم صهیونیستی و جنایات و ترورهایش در حج، جهاد بین المللی تبیین خواند و بیان کرد: دولت سیزدهم در یک سال گذشته ، خدمات ارزشمندی به نظام و مردم کرده است که می توان به کنترل کرونا، صفر شدن استقراض از بانک مرکزی، فعال شدن دیپلماسی اقتصادی اشاره کرد‌‌.
وی به جراحی اقتصادی و سامان دادن به یارانه ها که سبب ایجاد مشکلات اقتصادی و گرانی های ناخواسته و غیر قابل پیش بینی شده است، اشاره کرد و افزود: دولت باجدیت، قاطعیت و فعال کردن بخش های نظارتی اجازه ندهد کام مردم تلخ شود و ضعف سیاست گذاری های اقتصادی را برطرف کند و از ادامه خطاها پیش گیری کند.

درباره محمد غفاری

محمد غفاری

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا