خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۳/۶

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۳/۶

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۱/۳/۶امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

#گلپایگان

 

 

 

 

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:
توصیه سیره امام صادق (ع)، انصاف است
حجت الاسلام کرامتی با اشاره به سیره عملی امام صادق (ع)، انصاف را بهترین عدالت بیان کرد.

حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان به برنامه های اجرا شده مردمی در روز شهادت امام صادق (ع) اشاره کرد و گفت: امام صادق (ع) بهترین عدالت را انصاف توصیف کردند و توصیه به مدیریت معیشت و عدم سواستفاده از بازار در هنگام کمبودکالا، کردند.

امام جمعه گلپایگان با یاد آوری سفر رئیس جمهور به کشور عمان بیان کرد: روابط خارجی ایران با کشورهای همسایه و شرق و خلیج فارس به دلیل سیاست های کشورها یا سیاست دولت های قبلی ضعیف شده بود و این درحالی است که ظرفیت خوبی برای بازار کالاهای ایران در این کشورها وجود دارد.

وی کشور عمان را کشوری واسط میان ایران و کشورهای خلیج فارس توصیف کرد و‌افزود: این ارتباط میان ایران و کشورهای منطقه م  تواند ارمغان سیاسی و امنیت برای کشور فراهم کند و گامی برای بومی سازی امنیت خلیج فارس باشد زیرا آمریکا عامل بحران و نا امنی است.

حجت الاسلام کرامتی با یاد آوری تعطیلی برنامه های فرهنگی دهه کرامت در دوسال گذشته با دلیل کرونا، خواستار برقراری جلسات فرهنگی و جشن های مناسب این دهه شد.

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا