خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۲/۲۳

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۲/۲۳

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۱/۲/۲۳امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

#گلپایگان

 

 

 

 

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:

مخلان اقتصادی، مجازات شدید شوند

حجت الاسلام کرامتی با تبیین طرح اصلاح ساختار پرداخت یارانه ها بر نظارت دولت بر بازار تاکید کرد و گفت: ایران درشرایط جنگ اقتصادی قرار دارد از این رو احتکارکنندگان و گران فروشان حکم محاربه دارد که باید به اشد مجازات برسند.

 حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان با اشاره به اصلاح نظام پرداخت یارانه توسط دولت سیزدهم گفت: اقناع لازم مردم توسط مسئولان ، اقتصاد دانان و صاحبان تریبون صورت بگیرد تا دشمنان اسلام که طمع کردند این طرح را به انحراف و آشوب بکشانند، ناکام بمانند.

امام جمعه گلپایگان با تبیین اینکه بیماری اقتصادی از دهه ۴۰ شمسی با انقلاب سفید شروع شد و پس از انقلاب، جنگ تحمیلی و مدیریت با الگوهای اقتصادی غربی، آن را تشدید کرد، بیان کرد:دولت رئیسی در اقدامی شجاعانه در سال اول خود، اصلاحات اقتصادی را آغاز کرده است و این امر برخلاف دولت های قبلی بود.

وی با بیان اینکه دولت اصلاحاتی مانند نظام بانکی  مالیات، ساختار بودجه، اصلاح ساختار پرداخت یارانه ها را شروع کرده است، افزود: ارز ترجیحی به وارد کنندگان کالا تعلق می گرفت که نظارت بر آن، تا هنگام رسیدن کالا به مصرف کننده سخت بود و انحراف از آن بسیار مشهود بود و از این رو دولت در اصلاح ساختار یارانه ها به جای وارد کننده، به مصرف کننده تعلق می گیرد.

حجت الاسلام کرامتی بر نظارت دقیق در روند اجرای طرح ساختار نظام پرداخت یارانه ها تاکید کرد و ادامه داد: مردم با صبر و حوصله و مطالبه گری منطقی با دولت همکاری کنند و دستگاه های نظارتی و نهادهای اطلاعاتی وظیفه خود را به صورت کامل انجام دهند و مانع از سواستفاده ها و گرانی های خارج از چارچوب شوند.

امام جمعه گلپایگان به تلاش عظیم رسانه ای دشمن برای تحریک مردم و موج سواری بر مطالبه آنها خواستار توجه ویژه به اقشار آسیب‌پذیر شد و تاکید کرد: دولت با نظارت و اعمال قدرت خود در برابر احتکار کنندگان و گران فروشان کوتاه نیاید و در شرایط جنگ اقتصادی هرگونه احتکار خارج چارچوب در حکم محاربه را دارد و باید به شدیدترین مجازات برسند.

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا