خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۲/۹

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۱/۲/۹

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۱/۱/۹امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

 

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:

آرمان قدس، یک رستاخیز جهانی علیه رژیم صهیونیستی است

حجت الاسلام کرامتی با تبیین چرایی نام گذاری روز قدس، آن را یک رستاخیز جهانی و خیزش بین المللی علیه رژیم ظالم صهیونیستی خواند و بر مقاومت به عنوان تنها راه آزادی فلسطین تاکید کرد.

حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی  روز قدس پس از دو سال وقفه تشکر کرد و گفت: مسئله فلسطین، آرمان بلند امام راحل و شهدا و آزادگان جهان است، سرزمینی که بیش از ۷۰ سال، زیر ستم قرار گرفته است و مردمی آواره در پیش چشم مدافعان دروغین حقوق بشر دارد.
امام جمعه گلپایگان با تاکید بر اینکه ۱۳ میلیون فلسطینی از حقوق اولیه محروم هستند و هیچ اقدامی برای بازگشت آنها به سرزمین مادری، صورت نگرفته است، تبیین کرد: امام خمینی (ره) با آگاهی از توطئه فراموش شدن  و حاشیه رفتن مساله فلسطین، روز جهانی قدس را برای همه انسان های آزاده را نام گذاری کرد.
وی آرمان فلسطین را اکنون یک خیزش بین المللی و رستاخیز جهانی برعلیه رژیم صهیونیستی خواند و بیان کرد: رژیمی که در جنگ شش روزه، کشورهای عربی راشکست داد، اکنون در ضعیف ترین موضع خود قرار گرفته است که در جنگ های اخیر این رژیم قابل مشاهده است.
حجت الاسلام کرامتی با یادآوری پیشنهاد رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر طرح انتخابات مردم فلسطین برای انتخاب حکومت خود، و رد آن توسط مدعیان دموکراسی بر مقاومت به عنوان‌ تنها راه محو رژیم صهیونیستی و آزادی قدس، تاکید کرد.
امام جمعه گلپایگان به گزارش های مثبت مذاکره کنندگان هسته ای اشاره کرد و افزود: آمریکا به دنبال بهانه گیری است و ماندن سپاه در لیست تحریم یک جنگ روانی توسط رسانه های غربی است درحالی که این نیرو، بخشی از دولت جمهوری اسلامی است.
وی خواستار توجه  وزارت آموزش و پرورش برای آشنایی معلمان و دانش آموزان با کتب شهید مطهری شد و جوانان را برای حضور در حوزه های علمیه و داشتن نقشی موثر فرهنگی و اجتماعی تشویق کرد.

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا