خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۰

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۰

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۰امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

 

 

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:
پرتاب ماهواره نور، ترجمانی از انقلابی گری بود
حجت الاسلام کرامتی با بیان اینکه پرتاب ماهواره ایرانی نشان داد که انقلابی گری به معنای پژوهش، تخصص و حرکت بر مرز علم است، گفت: جوان انقلابی در هر عرصه ای وارد شود به دلیل تعهد، اخلاص و تخصص، موفق می شود.

حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان با گرامی داشت چهلمین روز درگذشت ارتحال آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی گفت: تجلیل از شخصیت مرحوم آیت الله صافی تجلیل از مقام علم ودانش، اخلاص و معنویت، فقاهت، کرامت انسانی و اسلامی است زیرا علما به صورت عملی و علمی این ویژگی ها را پیروی می کردند و به نسل ها انتقال می دهند.
امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه علما در ایجاد حیات طیبه انسانی و اسلامی که قرآن هدف نهایی می‌داند نقش دارند، افزود: نقش علما ادامه دادن راه انبیا و ائمه اطهار در تبیین حیات طیبه است و جامعه ای که حیات طیبه دارد از ظلم و فساد و لذت گرایی مطلق به دور است  و محل عدالت، آرامش و دستگیری از محرومان است.
وی با تشریح جزئیات پرتاب ماهواره نور ۲ و مشخصات و کارایی این ماهواره و ماهواره بر به صورت کامل ایرانی، بیان کرد: پرتاب ماهواره حقیقت انقلابی گری که به معنای پژوهش، تخصص، حرکت بر مرز علم و بر طرف کردن نیازهای جامعه را نشان داد و جوان انقلابی در هر صحنه ای وارد شود، می تواند در آن موفق شود.
حجت‌الاسلام  کرامتی با اشاره به خبرهای ضد و نقیض که درباره مذاکرات از دو طرف مذاکره کننده منتشر می شود، تاکید کرد: احیای برجام هدف مذاکرات وین نیست و کشور برای احقاق حقوق ملت و برداشتن تحریم های ظالمانه  تلاش می کند و هدف اصلی دولت، توجه به قدرت ها و ظرفیت های داخلی است و سرنوشت کشور را به برجام گره نمی زند.

 

درباره محمد غفاری

محمد غفاری
رفتن به بالا