خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۶

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۶

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۶به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

 

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:
آزادی سواحل نشانه قدرت دولت در رفع مشکلات مردم است
حجت الاسلام کرامتی با تبیین اینکه دولت قانونی ۱۲ ساله را با قاطعیت در ۲۰ روز اجرایی کرد و به سرانجام رساند، گفت: این قاطعیت نشان دادکه دولت اگر عزم مبارزه با فساد داشته باشد می تواند مشکلات مردم را حل کند.

حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان دلیل بزرگی عید مبعث را شخصیت پیامبر اکرم (ص) و دین مبین اسلام بیان کرد و گفت: قرآن کریم  در آیات متعدد به اوصاف مختلف پیامبر اسلام پرداخته است و از سویی دین اسلام، جامع ترین، مناسب ترین دین با فطرت بشریت که وظیفه گسترش آن بر پیامبر، امامان و فقها در عصر غیبت واگذار شده است.
امام‌جمعه با اشاره به آیه ۱۶۴ سوره آل عمران و منت خدا بر بشریت به دلیل دین اسلام بیان کرد: نعمت بزرگ الهی، دین مبین اسلام است که هدایت بشر و روح و فکر وی به سمت مدینه فاضله و جامعه ای نبوی و قرآنی بر عهده دارد.
وی به اهمیت سفر رئیس جمهور به کشور قطر پس از ۱۲ سال اشاره کرد و افزود: نگاه دولت جدید به تعامل با همسایگان و نگاه به شرق است که به معنی پشت به غرب نیست هرچند مراودات با محورهای غربی سودی جز مزاحمت برای کشور ما نداشته است و دولت در حال احیای ظرفیت اقتصادی در شرق و همسایگان است‌.
حجت الاسلام کرامتی با یاد آوری گرانی های لجام گسیخته و رها شده در سال های گذشته و نزدیک شب عید، تبیین کرد: دولت با اجرای قاطع قانون آزاد سازی سواحل و رودخانه ها از وجود بخش خصوصی و دولتی در ۲۰ روز نشان داد که اگر عزم مبارزه با فساد باشد و دولت بخواهد، می تواند مشکلات  را برطرف کند چنان که قانونی را پس از ۱۲ سال، در ۲۰ روز اجرایی کرد.
امام جمعه گلپایگان با  اظهار تاسف  از لطمات وارد شده بر دامداران و کشاورزان کشور به خصوص شهرستان گلپایگان به دلیل مدیریت نادرست نهاده های دامی، خواستار توجه فرماندار شهرستان گلپایگان به این موضوع با در نظر گرفتن تخلفات روی داده در شهرستان و‌ورود قوه قضائیه  به آن شد و بر مساله کنترل بازار در شب عید توسط نهاد های نظارتی تاکید کرد.

 

 

 

 

درباره محمد غفاری

محمد غفاری
رفتن به بالا