خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۴

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۴

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۴به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

 

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:
مردم از غیرت دینی غفلت نکنند
حجت الاسلام کرامتی مردم را به غیرت دینی فراخواند و خواستار هوشیاری مردم در برابر جنگ نرمی که در آن ارزش‌های انقلابی چون عدالتخواهی، مبارزه با فساد و استقلال در حال تخطئه و نابودی است، شد.

 حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان با اشاره به حکم امامت جمعه تهران توسط امام خمینی(ره) به امام خامنه ای پس از وفات آیت الله طالقانی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی دارای سخنانی تاثیر گذار، شور انگیز و انقلابی و تحلیل های واقع بینانه و در شان نمازجمعه تهران است و نقش نماز جمعه و پایگاه سیاسی عبادی آن توسط شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، امامان جمعه ومردم تقویت شود.
امام جمعه گلپایگان با یادآوری دیدار مجازی رهبری با مردم قم در هفته گذشته، بیان کرد: غیرت به معنای روحیه یا عاملی که انسان برای چیزهای ارزشمند خود، تلاش می کند و روحیه حفظ مال و جان و وطن یک غیرت انسانی است.
وی با تاکید بر دوری از نژاد پرستی و قومیت گرایی و تکیه بر تقوا در اسلام، یاد آوری کرد:مبارزه با ظلم، عدالت اجتماعی، روی کار آوردن عناصر خادم بدون توجه به زد و بندهای سیاسی، هدف های شکل گرفته انقلاب است.
حجت الاسلام کرامتی همه مردم را به غافل نشدن از غیرت دینی فراخواند و بیان کرد: جنگ نرم وسیعی برای تخطئه و از دست دادن افتخارات نظام اسلامی  مانند استقلال، مبارزه با فساد و عدالتخواهی در حال رخ دادن است و شورای نگهبان از این قوانین حمایت و پشتیبانی می کند.
امام جمعه گلپایگان به وحدت و بازی نکردن مردم در زمین دشمن توصیه کرد و مردم را بر هوشیاری در برابر شایعات و تحرکات ضد وحدت فراخوان داد.

 

 

 

 

 

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا