خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۹/۱۹

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۴۰۰/۹/۱۹

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۴۰۰/۹/۵به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:
سفرهای میدانی دولت راهگشای مشکلات مردم است
حجت الاسلام کرامتی با یادآوری اینکه مشکلات اقتصادی براثر ریل گذاری ها و سیاست گذاری های پیشین به وجود آمده است، گفت: تلاش و حرکت های جهادی مسئولان و سفرهای میدانی راه گشای مشکلات و تاثیرگذار بر امید مردم است

 حجت الاسلام «سید محمد تقی کرامتی» در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان که به مناسبت سالگرد رحلت آیت الله محمدرضا گلپایگانی در مسجد جامع شهر گوگد برگزار شد، گفت: اسوه بودن بزرگان دینی چون حضرت زینب کبری (س) در سایه تقوا و عمل به تکالیف دینی و تربیت پذیر بودن شخص است چنان که این حضرت توانست حادثه عظیم عاشورا را تحمل و با سلامت گذر کند.
امام جمعه گلپایگان با یاد آوری اینکه حضرت زینب (س) یک زن تربیت شده در مکتب اسلام است و ضمن حفظ حیا و حجاب پشت یزید زمانش را لرزاند، بیان کرد: جامعه امروزی زنان مراقب فریب های گروه های فمینیستی در سایه دفاع از شخصیت و هویت سازی زن باشند، زیرا حضرت زینب (س) ضمن آنکه براساس تعالیم دینی عمل کرد در عرصه های مختلف اجتماعی، درشت و محکم عمل نمود به نحوی که نقش این حضرت را در واقعه عاشورا کمتر از امام حسین (ع) نمی دانند.
وی با یادآوری رخ داد های پیرامون مذاکرات برجامی و‌ عبور از برخی خطوط قرمز کشور در آن و تحریم های،مجدد پس از امضای توافق، تشریح کرد: دولت سیزدهم کاسب تحریم نبود و بر پیگیری مذاکرات برای برداشتن تحریم‌ های ظالمانه علیه بشریت تاکید کرد و با فرستادن هیاتی ۴۰ نفره و ارائه سه پیشنهاد عزم خود را برای موفقیت این مذاکرات نشان داد.
حجت الاسلام کرامتی برداشت کامل تحریم های برجامی، تضمین های عملی برای تکرار نشدن یدعهدی و راستی آزمایی قابل مشاهده مردم را خلاصه پیشنهادهای ایران ذکر کرد و‌افزود: جمهوری اسلامی در عرصه نظامی به لطف تلاش های جوانان کشور مشکلی ندارد و صنعت هسته ای با غنی سازی ۶۰ درصد پیش می رود که به معنای بومی سازی این توانمندی ها است.
امام جمعه گلپایگان پاشنه آشیل نظام جمهوری اسلامی را مسائل اقتصادی توصیف کرد و یادآور شد: مشکلات اقتصادی امروز ناشی از سیاست گذاری ها و ریل گذاری های اشتباه گذشته است اما با تکیه به ظرفیت های داخلی و عزم و اراده پیش می رویم و یاس نداریم.
وی با تاکید بر اینکه گشایش اقتصادی یکباره حاصل نمی شود، گفت: تلاش و حرکت های جهادی مسئولان و سفرهای میدانی راه گشای مشکلات و تاثیرگذار بر امید مردم است.

 

 

 

 

درباره محمد غفاری

محمد غفاری
رفتن به بالا