خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

 

امام جمعه گلپایگان:

امروز روز جشن ملی مردم ایران است

امام جمعه گلپایگان با اشاره برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: امروز روز جشن ملی مردم ایران است که باردیگر سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

 حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر گلپایگان با قدردانی از حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز روز جشن ملی مردم ایران است که بار دیگر سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

امام‌جمعه گلپایگان گفت: ملت ایران حق تعیین سرنوشت کشور را دارد و اگر در این حرکت جمعی مشارکت نداشته باشند یعنی به سرنوشت آینده کشور توجهی نداشتند.

ایشان با تأکید بر اینکه شرکت در انتخابات تکلیف شرعی مردم است، افزود: امروز مردم با شرکت در انتخابات حماسه‌ای بزرگی را خلق می‌کنند و بار دیگر دشمنان را مأیوس و ناامید می‌سازند.

وی تصریح کرد: مردم نباید به مانند یک انسان بی‌تفاوت در عرصه باشند، بلکه با هوش سیاسی در انتخابات شرکت و سرنوشت کشور را برای چهار سال تعیین کنند.

امام‌جمعه گلپایگان گفت: مشارکت بالای ۵۰ درصد عالی است، در ۴۰ سال انقلاب مردم شرکت بیش از ۷۰ درصد داشتند که در دنیا بی‌سابقه است.

کرامتی تأکید کرد: شرط انتخاب اصلح توجه بر معیارهای مورد تأکید مقام معظم رهبری است تا مجلس و دولت انقلابی تشکیل شود.

وی گفت: وصیت‌نامه سیاسی الهی سردار سلیمانی حول هشت محور پیرامون پیروی از رهبری امت اسلامی و تبعیت از ولایت تعریف شده بود.

امام‌جمعه گلپایگان افزود: ولایت فقیه کلید تمام احکام شرعی است و کلید حج و نماز و زکات است و نباید از آن غافل شویم.

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103
رفتن به بالا