خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۶

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۶

 

 

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۸/۱۰/۶به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه گلپایگان

 

 

 

 

 یوم‌الله ۹ دی روز بصیرت و تجدید بیعت امت با امام و رهبری نظام است.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه امروز بسیاری از مشکلات جامعه نشأت گرفته از فتنه ۸۸ است، گفت: یکی از دلایل به انحراف کشیده شدن نخبگان و خواص جامعه در فتنه ۸۸ این بود که شخصیت گرایی آن‌ها به حق گرایی آن‌ها غلبه داشت.

 حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به حماسه ۹ دی اظهار کرد: یوم‌الله ۹ دی روز بصیرت و تجدید بیعت امت با امام و رهبری نظام است.

امام جمعه گلپایگان افزود: فتنه‌ سال ۸۸ نشان داد که دشمنان اسلام و انقلاب از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب دریغ نمی‌کنند و از هر روزنه‌ای وارد می‌شوند تا به جمهوری اسلامی ضربه بزنند.

وی گفت: ۹ دی نشان داد که دشمن هیچ وقت مأیوس نیست در عین حالی که بارها شکست مفتضحانه خود را در عرصه‌ها و توطئه‌های گوناگون تجربه کرده است اما برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب کوتاهی نمی‌کند چرا که منافع خود را در خطر می‌بیند.

ایشان تصریح کرد: دشمن برای اینکه انقلاب و نظام را ساقط کند ولو به هر قیمتی که شده است از حرکت و تلاش دست بردار نخواهد بود، حرکت ۹ دی نشان داد که دشمنان با تحلیل شخصیت‌های انقلاب و شناسایی نقاط ضعف آن‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

امام جمعه گلپایگان گفت: عدم تبعیت از امام یکی از نقاط ضعف مسؤول است، مدیری که در تبعیت از ولی امر مسلمین خود را بالاتر می‌داند دشمن به وی نفوذ خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امروز بسیاری از مشکلات جامعه نشأت گرفته از فتنه ۸۸ است، گفت: یکی از دلایل به انحراف کشیده شدن نخبگان و خواص جامعه در فتنه ۸۸ این بود که شخصیت گرایی آن‌ها به حق گرایی آن‌ها غلبه داشت.

وی افزود: در این مواقع انسان‌ها را با محک حق باید شناخت، در تشخص حق نباید اشتباه گرفت یکی از جلوه‌های حق ولایت است.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه اگر مقام معظم رهبری در بحث بنزین از قانون و تصمیم سران سه قوه حمایت نداشت امروز اتفاق‌های عراق و لبنان را در ایران شاهد بودیم، افزود: دشمن به دنبال بی دولت کردن ایران است تا بی‌ثباتی سیاسی به وجود آورد.

وی با اشاره به سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی به فرمان امام، گفت: تشکیل نهضت سواد آموزی اهمیت علم و دانش را در حاکمیت اسلامی نشان می‌دهد چرا که رشد دانش و علم آموزی در کشور اسلامی ضروری است، قطعا بیسوادی در شهرستانی که دارای صبغه علم و فقاهت دارد زیبنده نیست.

                

 

درباره محمد غفاری

محمد غفاری
رفتن به بالا