خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۹/۱۵

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۸/۹/۱۵

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۸/۹/۱۵به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتی امام جمعه  گلپایگان

 

 

 

 

 

 

 

نامزدها اگر از خود بهتر می‌بینند، کناره‌گیری کنند

امام جمعه گلپایگان گفت: شاخصه نمایندگی مجلس تخصص و تعهد، توانایی فکری و اخلاقی و مردم داری و بصیرت و دشمن شناسی است، اگر فرد دیگری بهتر می‌تواند مشکلات امور را در کلان کشور پیگیر شود بهتر که فردی که نمی‎تواند از عهده کار برآید به نفع وی کنار برود.

 حجت الاسلام محمدتقی کرامتی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان، با تسلیت وفات حضرت معصومه(ع)، اظهار کرد: مأمن مؤمنان حرم حضرت معصومه(س) در قم است که  ثواب زیارتش بهشت است، ائمه اطهار (ع) دارای فضائل دینی و اخلاقی زیادی بودند و توانستند به درجه عصمت و شفاعت برسند.

امام جمعه گلپایگان گفت: امام حسن عسگری(ع) جامعه اسلامی را با مفهوم جدید به نام عصر غیبت آشنا کرد تا مبانی دینی جامعه دچار مشکل نشود.

وی افزود: وجود امام در جامعه با موقعی که در جامعه امام نباشد از هر لحاظی متفاوت می‌شود، باید سکانداری جامعه برعهده فردی آگاه و بصیر قرار بگیرد تا مسائل سیاسی روز حل و فصل و مردم را به فتنه‌ها آگاه کند.

ایشان با اشاره به فرارسیدن سالروز رحلت آیت الله گلپایگانی، ادامه داد: آیت الله گلپایگانی با آن همه عظمت از بازوان و یاران امام بود و در دوران شکل گیری انقلاب منزل ایشان پناهگاهی برای انقلابیون شده بود.

 وی ضمن گرامیداشت ۱۶ آذر ماه عنوان کرد: روز دانشجو یادآور ایستادگی دانشجویان در مقابل رئیس جمهور آمریکا است.

امام جمعه گلپایگان یادآور شد: گرچه در انقلاب فرصت احساس تکلیف وجود دارد اما افرادی که واجد شرایط ثبت نام هستند اقدام کنند و بدانند نمایندگی مجلس آسان نیست.

 

 

 

درباره محمد غفاری

محمد غفاری
رفتن به بالا