خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ۱۳۹۷/۱۱/۱۹

خطبه های نمازجمعه درتاریخ۱۳۹۷/۱۱/۱۹

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۷/۱۱/۱۹به امامت حجت الاسلام و المسلمین کرامتیامام جمعه  گلپایگان

 

 

 

 

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی کرامتی
خطیب جمعه گلپایگان در خطبه های نمازجمعه این هفته گلپایگان ضمن توصیه به تقوا و حدود الهی و قدر دانی از مشارکت بالای مردم ولایی و شهیدپرور شهرستان گلپایگان و سازمان ها و نهاد ها که همه خالصانه و مخلصانه در یادواره ی شهدای شهرستان که شب گذشته در روستای سعیدآباد به یاد ۳۷۲ شهید این شهرستان برگزار گردید اظهار داشت : این حضور را قدرشناسی و ارج می نهیم و ان شاالله بتوانیم ادامه دهنده ی راه شهدای عزیزمان باشیم و به اهداف و توصیه ها و وصایای آنها توجه داشته باشیم که قطعاً یکی از مهم ترین آن ها حفظ نظام ،حمایت و تبعیت از رهبری نظام و اصل ولایت فقیه امام عزیز رضوان الله و مقام معظم رهبری است و ان شالله شرمنده ی این بزرگواران نباشیم.

حجت الاسلام کرامتی با بیان اینکه سالروز پیروزی نهضت شکوهمند ملت عزیز ایران در ۲۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ مهمترین مناسبت پیش رو است تصریح کرد: امروز ۴۰ سال از آن روز باشکوه و روز الهی که مصداق یوم الله است میگذرد.

وی با بیان اینکه نگاه امام رضوان الله تعالی علیه به پیروزی انقلاب اسلامی یک نگاه متفاوت می باشد ابراز داشت : نگاه امام یک نگاه قدسی و فرازمینی است .

وی با بیان اینکه سخنان امام در وصف پیروزی انقلاب اسلامی تعابیر بسیار مهمی دارد تصریح کرد : پیروزی انقلاب اسلامی از نگاه امام تعبیر به معجزه ی بزرگ الهی دارد و هدیه ای از عالم غیب ربوبی است و اشکار شدن نعمت بزرگ الهی که جلوه گر شدن نور خداست اغاز حاکمیت الله به روی کره ی خاکی و پیروزی حق بر باطل است.

وی ادامه داد : جریان حق که همواره از ابتدای خلقت بشر روی این کره خاکی وجود داشته است با جریان باطل مقابله و مواجهه داشته و امروز به نقطه های رهایی خودش می رسد که آن پیروزی حق بر باطل است.

امام جمعه گلپایگان اضافه کرد : گرچه جریان باطل در یک عصر ،مقطع یا زمانی ممکن است به صورت ظاهری جولان دهد اما قانونی که خداوند متعال وضع کرده تخطی ناپذیر و تخلف ناپذیر است.

خطیب جمعه گلپایگان بیان داشت : جریان حق نهایتاً بر جریان کفر و باطل چیره خواهد شد و ان شالله امیدواریم با ظهور امام عصر ارواحنا له الفدا این امر تحقق پیدا کند.

امام جمعه گلپایگان اذعان داشت : از برکات این نظام الهی ، حاکمیت مردم بر مقدراتشان است که سرنوشت خود را انتخاب می کنند و با انتخاب و رای خود نماینده ، رییس جمهور و شوراهای شهر و روستا را انتخاب می کنند و همچنین با دادن رای خود به خبرگان به طور غیر مستقیم در انتخاب رهبری سهیم می باشند و امروز تمام حاکمیت به واسطه ی رای مردم است .

وی با تاکید بر اینکه باید این نعمتی که خداوند بلند مرتبه به عنوان امانت به ما سپرده را قدر بدانیم ابراز داشت : رای ما و رای رهبری به یک میزان تاثیر گذار هستند گرچه دشمنان در حال شیطنت هستند، اما در چهارچوب های قانونی، مراکز بسیار حساسی که نظام تعیین کرده برای صیانت و پاسداری از جمهوری اسلامی وجود دارد و ان شا الله بصیرت و آگاهی مردم در این راستا می تواند تاثیر گذار باشد تا همه از این امانت پاسداری کنند و شکر این نعمت بزرگ الهی را به جا آورند.

خطیب جمعه گلپایگان با عنوان اینکه ۲۲بهمن ماه روز تجلی وحدت است عنوان کرد : حضور باشکوه ملت عزیز ایران در جشن پیروزی انقلاب اسلامی باعث می شود دشمن پیام های خود را از حضور باشکوه و اگاهانه شما مردم دریافت کند.

وی با تاکید بر اینکه این حضور یک تکلیف شرعی می باشد و در صیانت از نظام اسلامی تاثیر دارد گفت: طبق بیانات بنیان گذار انقلاب اسلامی، حفظ نظام از اوجب واجبات است که حتی از نماز و روزه و حج هم واجب تر است.

وی گفت : این حضور شما ضریب امنیت کشور را بالا میبرد.

امام جمعه گلپایگان در خاتمه ابراز داشت : میعادگاه ما انشالله راهپیمایی مردم عزیز و انقلابی در روز ۲۲بهمن خواهد بود.

 

 

 

برای دریافت صوت سخنرانی فرماندار محترم شهرستان، آقای یارمحمدیان  اینجا کلیک کنید.

درباره محمد غفاری

محمد غفاری
رفتن به بالا