خانه / اخبار دفتر / گزارش تصویری از دیدار بسیجیان شهرستان با امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین آقای کرامتی

گزارش تصویری از دیدار بسیجیان شهرستان با امام جمعه، حجت الاسلام و المسلمین آقای کرامتی

 

 

 

حجت الاسلام کرامتی خطیب جمعه گلپایگان در دیدار جمعی از پاسداران، بسیجیان و بازنشتگان سپاه گلپایگان که ظهر امروز در دفتر ایشان برگزار گردید ؛با عنوان اینکه بسیج و مجموعه ای که در سطح بسیج فعالیت می کنند بی نیاز از تعریف هستند اظهار داشت : بسیج مجموعه ای پرخیر و برکت با آثار تاثیرگذار و الهام بخش و جزء افتخارات انقلاب اسلامی هستند

وی با بیان اینکه بسیج از تدابیر حضرت امام محسوب می شود ابراز داشت : حضرت امام خمینی با نگاه به دوردست برنامه ها را تنظیم می کردند ، بسیج از آثار دوراندیشی امام است، امام در خشت خام می دیدند آنچه را دیگران درآینه صاف نمی دیدند و امروز ماباید آنرا صیانت کنیم

حجت الاسلام و المسلمین کرامتی ابراز داشت : بسیج شجره طیبه و بسیار مبارک و فرخنده با آثار بسیار ارزشمند در حوزه های مختلف است ،زمان جنگ با هشت سال دفاع جانانه و بعد در عرصه های مختلف سیاسی ،اقتصادی ، اجتماعی ،فرهنگی ،پزشکی و در زمینه هایی که به نوعی به پیشرفت کشور مربوط می شود فعالیت می کند.

خطیب جمعه گلپایگان تصریح کرد : بسیج کارنامه بسیارپرافتخاری دارد ، پایگاهی ارزشمند برای نظام محسوب می شود و ما باید از این ظرفیت ارزشمند که مقام معظم رهبری نیز بر پیشرفت آن در عرصه های مختلف تاکید دارند را صیانت و حراست کنیم.

نماینده ولی فقیه در گلپایگان با عنوان اینکه امروز آثار بسیج بسیار مشهود است گفت : حشدالشعبی که در کشورهای مختلف پیدا شدند همه الهام گرفته از بسیج جمهوری اسلامی ماست.

امام جمعه گلپایگان خاطرنشان کرد : دقیقا همین مقابله ای که آمریکایی ها نسبت به بسیج داشتند ، نسبت به حشدالشعبی هم دارند.

وی ادامه داد : دشمنان می دانند اگر ظرفیت های مومن و مردمی و پای کار در هر جا ورود پیدا کنند ، می توانند آثار بسیار برجای گذارند .

حجت الاسلام و المسلمین کرامتی در خاتمه اذعان داشت: امروز شرایط کشور شرایط خاصی است ، باید با روحیه ای که رزمندگان داشتند حرکت کنیم تا بتوانیم دین خود را نسبت به شهدا ایفا کنیم.

 

درباره محمد غفاری

محمد غفاری
رفتن به بالا