خانه / آرشیو خطبه های نماز جمعه / خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۷/۸/۲۵

خطبه های نمازجمعه درتاریخ ۱۳۹۷/۸/۲۵

دریافت فایل صوتی خطبه های نماز جمعه این هفته به تاریخ ۱۳۹۷/۸/۲۵ به امامت حجت الاسلام و المسلمین شیخعلی  امام جمعه موقت گلپایگان .

 

 

 

 

حجت‌الاسلام مصطفی شیخعلی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان اظهار کرد: نهم ربیع آغاز امامت امام زمان (عج) است و بیش از ۱۰ قرن که بشریت از وجود ظاهری حجت خدا و منجی عالم بشریت بی‌بهره است.

وی افزود: با پرهیز از گناه و معصیت و انجام واجبات و رفتار و اخلاق نیک و پسندیده می‌توانیم زمینه ظهور و تشکیل دولت کریمه امام زمان را فراهم سازیم.

امام‌جمعه موقت گلپایگان با اشاره به این‌که ازدواج آسمانی پیامبر (ص) با حضرت خدیجه (س) پیوندی بود که شجره طیبه ولایت به برکت آن رویید، گفت: کانون این خانواده برای عالم پرتوافشانی کرد زیرا زمانی که جهل و نادانی و بت‌پرستی و سنت‌های ضد انسانی در جامعه حاکم بود خانه پیامبر (ص) نخستین و محکم‌ترین سنگر مبارزه توحیدی در برابر جهالت بود.

وی با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و این‌که با حفظ وحدت اسلام تقویت می‌شود، تصریح کرد: بی‎شک که دشمنان ما جز سردمداران مبارزه با اسلام ناب محمدی هستند و گروهک‌های‌ طالبان، القاعده و النصره و داعش و غیره به نام اسلام آمریکایی و شیعه انگلیسی تشکیل می‌دهند تا به قتل و عام و غارت در کشورهای مسلمان بپردازند و چهره اسلام خدشه‌دار شود.

شیخعلی گفت:  باید مردم حلاوت و شیرینی را در اقتصاد ببینند و لازمه آن مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی دانه‌درشت‌ است، باید با مدیران بی‌تدبیر برخورد شود.

وی با اشاره به این‌که اعدام مفسدان اقتصادی اجرای حکم الهی است، افزود: نکته قابل‌توجه این‌که تقصیر عمده متوجه افرادی که ارز یا سکه را با بی‌تدبیری عرضه کردند و دو طرف باید دیده شوند و این از مطالبات به‌حق مردم است.

امام‌جمعه موقت گلپایگان با بیان این‌که اقتدار و قدرت نرم و سخت دشمنان به چالش کشیده شده است، افزود: شکاف بین اروپا و آمریکا توهم نیست بلکه واقعیت است، قدرت مادی آنان به خطر افتاده است.

وی اذعان کرد: گنبد آهنین صهیونیست را موشک‌های جبهه مقاومت مثل تار عنکبوت سوراخ کرده است، حلاوت و شیرینی حماسه‌های جبهه حق را مردم احساس می‌کنند.

 

درباره دفتر امام جمعه گلپايگان

محمد غفاری
راه های برقراری ارتباط با دفتر امام جمعه: آدرس : خیابان مسجد جامع مصلای بزرگ شهرستان شماره تلفن تماس های مردمی : 03157427777 شماره تلفن داخلی ارتباط با روابط عمومی و پشتیبانی سایت : 109 تلفکس : 03157421103

پاسخ بدهید

ایمیلتان منتشر نمیشوذ

رفتن به بالا